Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیا شربت آرجی پلاس برای پسر هفت ساله که فابیسم داره خوبه یا نه
- سلام دخترم هرروزه برای بهونه ای بیش از حد گریه میکنه پاهاش میکوبد زمین هرروزه کارش همینه مشکل چیست
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر آقای دکتر.پسر من سه سال و ۱۰ ماهش هست سرما خورده و گوش درد شده دکتر براش شربت سفکسیم نوشته اما میزان مصرف رو ننوشته پسرم ۱۵ کیلو هست چقدر باید بهش بدم؟با تشکر🙏
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من نوازدم سه ماه است و سنگ کلیه دارد. آیا سنگ کلیه اش دفع می شود؟ممنون
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- واکسن
سلام وقت بخیر واکسن یکسااگی اگر با یکماه تاخیر زده شود مشکلی پیشمی اید
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- اندازه دور سر کودک یکساله
سلام کودک ۱۴ماهه با دور سر ۳۴دنیا آمده الان دور سر ۴۵ این اندازه نرماله ؟وزنش ۹.۵۰۰ قد ۷۷
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- یبوست
ممنونم اقای دکتر از پاسخگویی شما برای تمام سوالات خدا اجرتون بده.شربت لاکتلوز دونیم سی سی بر نوزاد نه ماهه خوبه؟.وچن روز میشه داد؟
- رانیتیدین
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر عزیز و تشکر بابت پاسخ دهی
فرزند من الان سه ماه و ۱۳ روزه است در ۳۸ روزه گی دکتر براشون تشخیص ریفلاکس دادن و رانیتیدین تجویز کردن که هر دوازده ساعت هجده قطره بهشون بدم و الان هم با توجه به افزایش وزن گفتن یک و نیم سی سی هر دوازده ساعت
رو شربت نوشته که حاوی سه و نیم درصد حجمی اتانول میباشد از طرفی فرزند من به محض قطع کردن دارو تمام علائم ریفلاکسش برمیگرده و دوباره براش مصرف میکنم
من به شدت نگرانم از اینکه بچه ام به این دارو اعتیاد پیدا کرده باشه به خاطر وجود اتانول
و اینکه جایی خوندم درمان با رانیتیدین بیشتر از دوازده هفته نباشه اما دکتر فرزندم میگن که تا ۶ ماهگی باید مصرف کنه
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
دارو را قطع کنم؟ برای درمان بچه ام چه کاری باید انجام بدم
؟ - خارش انگشتان پا و دست کودک
سلام دخترم ۲۶ ماهه هست دو هفته هست آخر شب ها و صبح زود دچار خارش کف دست و انگشتان پا میشه. هیچ گونه قارچ و عفونتی هم قابل مشاهده نداره. چکار کنم برای درمانش
- دمای بدن
سلام آقای دکتر ببخشید من قبلا در مورد دمای بدن پایین34 ونیم درجه دخترم بعد از واکسن 4 ماهگی ازتون سوال کردم الان یه هفته است دمای بدنشو میگیرم زیر بغل سمت راستش35/8 نشون میده زیر بغل سمت چپ36/1 مشکلی داره به نظرتون. قبل از اون هیچ وقت دمای بدنشو اندازه نگرفته بودم نمیدونم طبیعی یا کمه لطفا راهنماییم کنید.
- دختر من 14روز شیر یکم میخور میخواب باید خودم بیدار کنم میترسم قند خون ش بیاد پایین باید چکارکنم
- شیر خوشک
سلام نوزاد من حساسیت به پروتئین شیر کاوی داره نه ماهشه شیر خوشک آن پیدا نمیشه آبتامیل پپتی میدادم ممنون میشم راهنمایی کنید که جایگزین آن چه شیر خوشکی بهش بدم
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- تغذیه نوزاد
سلام وقت بخیر اقای دکتر. نوزادم پنج ماهش پر شد. شیر خشک نان یک میخورد. غذای کمکی از کی شروع کنم،؟ چی باید بهش بدم بخوره و به چه میزان؟ میشه لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم
- سلام پسرم 5ماهشه دوروزه زیاد گریه میکنه ازدیشب تب وگوشاشو زیادی میخوارونه میخواستم بدونم ازچیست

