Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره مولتی ویتامین
قطره مولتی ویتامین را تا چه سنی باید به نوزادان بدهیم؟ بالای شش ماه روزانه چند قطره باید بدهیم؟
- هپاتیت aوعفونت خون
سلام پسرم پنج شب هستش تب داره وشکم درد بی حالم هستش سه ماه پیش ازمایش دادم گفتن هپاتیت aداره با عفونت خون واسه هپاتیت اصلا دارو نداد گفت هپاتیت دارو نداره گفت یه ماه دیگه دوباره آزمایش بگیر دوباره ۲۰ روز دیگه حالش بد شد تب وشکم درد شدید گرفت چشاش با پوستش هم زرده ازمایش گرفتم بستری کردن سه چهار روز الان حالش اصلا خوب نیس مثل قبله نمیدونم چکار کنم پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct 21.4L
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- مقدار قرص آموکسی سیلیلین
آیا برای کودک ۸ساله که عفونت گلو دارد میتوان از قرص آموکسی ۲۵۰ هر ۸ساعت استفاده کرد؟
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- تب
سلام اقلی دکتر دیردز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون بابت تب و سرفه . فارمنتین دادین و فرمودین اگه تب داشت ایبوپروفن بخوره . دیشب سرفه هاش بازم زیاد بود و با امروز ۴ امین روزه تب داره تاکی باید برای تبش صبر کنم ؟ نیاز به بستری دربیمارستان نیست؟
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم ک چهارماه شربت رانتیدین میخوره رفلاکسش بدترشد دکتر علاوه برخوردن رانیتیدن براش امپرازول تجویز کرد.وزنش شش کیلونیم هسش گفتن شصت تا از دونه های کپسول هرروزصب ناشتا بدم.میخواسم بدونم شصت تا دونه زیاد نیستش ضرری برای نوزادم ایجادنمیکنه؟.
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- دخترم سه سال نیم
سلام اقای دکتر دخترم سه سال نیمش هست چن وقت پیش در یک ماه دخترم دوبار تب شدید کردهربارم بردم دکتر گفت ویروس جدید اومده..الان مدتی اقای دکتر متوجه شدم ک زبونش سفید شده سرزبونش صورتی ولی بالا سفید ممکنه بخاطره اون تب ک یک ماه پیش کرد باشه..یا نه طبیعی راهی داره باید چکارکنم ممنون میشم جواب بدین
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- دانه های قرممزبدن کودک ۳ساله
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام و عرض ادب جناب دکتر ببخشید یه سوال داشتم دختر من یک سال و نیم هست تقریبا و معمولا هر روز مدفوع داشت ولی الان حدود سه چهار روزه مدفوع نداشته. دیشب شیاف گلیسرین گذاشتم در حد دو تا بند انگشت خیلی کوچیکه مدفوع کرد و دیگه نکرد. به نظر شما چه کنم. وزنش ۱۰ کیلو هست و خوراکش بد نیست. نسبت به قبل کمتر سوپ و .. میخوره ولی بد نیست خوراکش
- بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- موها
سلام آقاي دکتر وقت بخير من دخترم 2سال و نيمشه خيلي موهاش نازک و کم پشت هست..ميگن ژل بذر کتان خيلي خوبه بذاي موها و پرپشتي و تار مو ميتونم براي دخترم استفاده کنم؟؟مشکلي نداره؟؟چون فقط پر از ويتامين و کمنگنز و امگا3 و اين هاست
- پاسخ بهشیر خشک
سلام آقای دکتر آیا شیاف استامینوفن تاثیری روی یبوست داره؟؟ مثلا اگه توخونه فقط این شیاف رو داشته باشیم و مجبور بشیم استفاده کنیم
- قرص مبندازول
سلام آقای دکتر من مادر شیرده هستم نوزادم ۶ ماهشه ی ماهه پیش فهمیدم کرمک دارم از داروخانه مبندازول گرفتم ۳ روز پشت سر هم مصرف کردم شیرهم میدادم الان فهمیدم مادر شیر ده نباید بخوره الان من چیکارکنم برا نوزادم خطری داره؟ممنون
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما

