Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام ، بخوام واکسن آنفلوانزا به بچه ده ماهم بزنم بید قبلش استامینوفن بهش بدم ؟ تا چند روز باید استامینوفن بهش بدم ؟ سپاس فراوان
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- استامینوفن زیاد
سلام منآقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله ۱۸ کیلو وزن داره تب داشت هر ۴ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن میدادم بهش ی ۱۰ سی سی آماده گذاشته بودم رفته خودش برداشته ۲ ساعت بعد خورده یعنی بعد ۲ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن خورده چیکار کنم؟مشکلی پیش نیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- کودک زیر 6سال
سلام،پسر من دو روز هست کم تب داره ولی همه چیز را استفراغ میکنند،چه کار کنم ، ممنونم
- علت عفونت چشم
با سلام و خسته نباشید نوزاد من یازده روزه است الان سه روزه که وقتی گریه میکنه از یک چشم چرک میزنه بیرون نگرانم کرده میخوایتم ببینم این طبیعیه ممنونم
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جوشان ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- ورم بیضه نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ،ختنه کردیم دکتر گفت اب داره توش چیزب بذارین بالاتر قرار بگیره بعد ختنه بیشتر ورم کرده چکار کنیم طبیعیه؟ با بالا قرار دادن خوب میشه؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- شیر خوشک
سلام شیر خوشک آپتامیل ha دارو خانه ها نداشت میشه به جای آن آپتامیل جونیور بدهم جونیور هم پیدا نمیشه کم پیدا میشه من میتونم بعداز یک سال شیر بز بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر
- شربت چرک خشکن ۱۰۰
سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم ۵ ساله ۱۱ ماه الان چند ماه همش مریض هستن حرف دفعه هم میرم دکتر یاسفکسیم میده ازیترومایسین دیگه اندفعه که مریض شدن نرفتم دکتر خودم رفتم شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفته به بزرگه هر۱۲ ساعت ۴ سی سی میدم ولی دکترشم قبلا همینو تجویز کرده بود ولی به کوچیکه نمبدونم چند سی سی بدم ۸ کیلوهم هست
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- کم ادراری
سلام وقتتون بخیر دخترم دوسال و نیمشه. بعضی مواقع میشد که کم ادرار میکرد بعضی مواقع هم زیاد. ولی الان چند ماهی میشه که از پوشک گرفتمش به تایم دستشویی رفتنش دقت کردم پیش اومده که شونزده ساعت دستشویی نرفته تازه آزمایش ادرار هم دادم مشکلی نبوده. چی کار باید بکنم خیلی نگرانم به کلیه هاش فشار نیاد
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- سفید شدن روی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت به نظر شما علت سفید شدن روی ناخن دخترم که یک ونیم سالشه چیه؟!

