Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دست و پا وبدن
دوساله پسرم کف پاهاش و بدنش زرد شده احساس میکنم الان بیشتر شده سال اول بردمش چکاب گفتن چیزیش نیست وسنوکل شکم بعضی وقتا مثتانشو میگیره میگه درد میکنه نمیدونم چکار کنم لطفاً راهنماییم کنید
- سلام خسته نباشید میگم بهتون من از اذربایجان غربی هستم من نوزاد سه ماهه هستش وخس خس سینه داره واسهال وگرفتگکی دماغ داره چکار کنیم دکتر هم بردم خوب نشده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر میشه یه شامپو وصابون بدن برای دخترم معرفی کنید که هم چشماش نسوزه خیلی حساسه چشماش وهم بعداز حمام دست میندازه موهاش میخاره متثن از شامپو فیروز استفاده میکنم
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- نوزاد ۴ ماه دارم اشتها اصلا نداره چن تا دکتر بردم میگن همه چیزش سالمه لطفا راهنمایی کنین ممنون شیر خشک اصلا نمیخوره صبح تا شب فقط ۶۰ سی سی
- استفراغ
سلام آقای دکتر توروخدا کمکم کنید دختر ۱۸ ماهه ام الان حدود یک ماه هست که گگاهی نزدیک صب مثلا ساعت ۶ یکم سرفه میکنه بعد استفراغ میکنه اسهال هم داشت شربت آزیروسین داادم خوب شد پولی ندارم واسه دکتر نمیدونم چکار کنم نمیدونم گلوش عفونت کرده یا معده اش در ضمن این را بگم که من هر از گاهی به دخترم که مرغ کبابی دوست دارد روی اجاق گاز کباب میکنم میدم میخوره نمیدونم از اون هست یا چیزی دیگری شده هست
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم دیروز سه ماهش تمام شده ۳روزه که سرما خورده دکتر شربت ازیترومایسین و قطره بینی بتامتازون هر ۸ ساعت و قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت داده گرفتگی بینیش برطرف شده ولی از امروز خیلی سرفه میزنه و شکمش حالت سبز تیره و ۳بار کار کرده. برای سرفه چی خوبه بهش بدم ؟
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- شربت
سلام آقاي دکتر خداقوت ممنون که وقت گران بهاي تان را براي ما ميگذاريد.آقاي دکتر شما فرموديد شربت کوآموکسي کلاو را اگر فرزندم گوش درد دارد 10روز ادامه دهم اما خير او گلو درد داشت و آب دهانش را نميتونست قورت بده با مصرف منظم الان 5روز هست که ميخوره و دو روزه که کاملا خوب شده آيا تا همين 5روز کافيست يا 7روز کامل بدهم؟؟چون خيلي بي قراري ميکنه با خوردنش لج شديدي ميکنه
- شیر
سلام ایا باید شیر پاستوریزه را برای کودک ۱۳ ماهه جوشاند یا نه
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟
- ورم دماغ
پسر من یک سال هشت ماه هست با دماغ زدزمین الان دماغش ورم داره میخواستم بدونم ایا عکس رادیولژی براش ضرر داره یا نه ممنونم اگه جواب بدین و قبل از این بخوره زمین بیشتر وقتا دماغش کیپ بود خواهش میکنم دکتر جواب بده از ترس دارم دیوانه میشم با این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون

