Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- توده چربی
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهه و از بعد تولدش یک توده چربی روی ابروی چپش هستش آیا این توده خودش برطرف میشه یا نه
- قطره آهن
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم چند روز دیگه شش ماهش کامل میشه میخواستم بپرسم قطره آهن چی براش بگیرم؟ و اینکه شیرخشک نان میخوره آیا مولتی ویتامین آهن دار احتیاج داره یا نه؟
- اسهال
سلام بچم ۲ماهشه این ۱ماهه اسهال داره دکتر بردم دارو نوشته اصلا خوب نشده اسهالش کفی و ابکی بعضی مواقع سبزرنگه بنظر شما چ دارویی بگیرم ممنون
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- اسهال ادامه دار
سلام دختر 18ماهه ام از وقتی از شیر جدا شده اسهال داره الان بیست روز هست که بیماره بهتر میشه ولی دوباره شروع میشه توی آزمایش مدفوعش کمی خون بود مترونیدازول وازیترومایسین یه دوره کامل خورده هنوز خوب نشده باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- وزن کم
باسلام نوزاد دختر ۱۰ماه من باوزن۶۴۰۰و وزن تولد ۲۶۰۰دارم.تمام ازمایشات ادرار ومدفوع خون وتست عرق و...انجام شده مشکل خاصی نداشته اماوزن گیری کتد وپایینی دارد.چ کنم
- شب ادراری
سلام.عذر میخوام پسر من تا ۳ سالگی شب ادراری داشت که یه مدت خوب شد بعد از یه مدت زمان پیش دبستانی هر شب ادرار میکرد تا اینکه شدیدا سرما خورد بعد از درمان سرما خوردگیش با آنتی بیوتیک فعلا چند شبه ادرار نمیکنه میشه عفونت ادراری داشته؟واینکه همیشه بدنش داغ بود این چند روز سرد شده
- چه دارویی بدهم برای سرفه چرکی
سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و شش ساله
- قطره لیپوزوفر
باسلام وخسته نباشید پسر من امروز ۱۱ماهش تموم میشه میره داخل دوازده ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره بهم گفت قطره لیپوزوفر روزی دوسی سی بهش بدم چون قبلا یک سی سی میدادم خواستم بدونم که خطری براش نداره بعد بهترین زمان برای دادن قطره اهن چه موقع خوب ممنون از شما زنده باشی
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟
- رشد کودکان
سلام دخترم ۵سال۲ ماهشه وزنشم ۱۲وزن قدشم ۹۸ هیچ مشکل جسمی نداره فقط وزن نمیگیره ازمایش گرفتیم مشکلی نداشت لطفا راهنمایم کنید
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- پودر سنجد
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهش را تموم کرده و رفته داخل ۹ماه.آیا میشه سنجد رو براش پودر کنم و در فرنیش بریزم؟؟
- تب کودک
سلام پسرم ۳۳ ماهشه ۴ روزه تب داره هر دکتری بردم فقط شیاف و آستامینوفن و سیتریزین و سرما خوردگی و آموکسی کلا و دادن ولی الان ۴ روزه تب ۳۸ به بالا داره یکی دوبار ۳۷ اومد با ۳۷ و نیم دیگه خوب نشد بی حاله سرگیجه داره گلوش پره آبریزش بینی داره و اینکه چشاش قرمز میشه و موقع تب بالا دست و پاش یخ میشه
- تكرار سوال
سلام اقاي دكتر، وقت شما بخير باشه. من درباره ي بند ناف نوزادم سوال كردم، تو سايت نوشته كه پاسخ داده شد. اما من پاسخی نمیبینم. میشه لطفا دوباره پاسخ دهید من سوالم را مجددا کپی میکنم اینجا سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. اقاي دكتر نوزاد من ده روز سن دارد. و بند نافش هنوز نيفتاده. ميشه بفرماييد تا كي زمان ميبره براي افتادن.
من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد

