Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- تب بالای ۳۸ در کودک ۴ساله
الان شربت استامینو فین دادم به بچم ایا تبش پایین نمیاد ایا اگر شیاف استفاده کنم براش مشکلی پیش نمیاره
- اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم دوروزبیمارستان بود امروز بارضایت خودم مرخص شد آزمایش دادم w.b.cخونش۱۶.۷۳ هست وplateletخوشم ۷۸۴یعنی عفونت داره چقدر عفونتش؟
- سرماخوردگی کودک ده ماهه
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- زانودرد
باعرض سلام و خدا قوت .آقای دکتر دخترم 3سالشه باوزن 13کیلو .دوروزپیش صبح که از خواب بیدار شد گفت زانو درد داره که تابعدازظهر درست راه نمیرفت ولی از بعدازظهر بهتر شد الان هم راه میره و بازی میکنه ضمنا کبودی و ورم نداره تب هم نداره .غذاهم خوب میخوره .ماهی 2سی سی قطره ویتامین دی میخوره .بااینکه بهتر شده نگرانم آقای دکتر میشه بفرمایید دلیلش چی هست.ممنون میشم زنده باشید
- سلام خسته نباشید پسرم ۲ سال و چهار ماه غذا پوره میخوره اصلان نمیجوه فقط قورت میده چکارکنم ممنون
- بیرون روی مانند اسهال ابکی
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان 11 ماهشه از 5 ماهگی هر چی میخوره دفع میکنه من روز 7 بار پوشک عوض میکنم وزنشم الان 7.800 کیلو قدش 70 آیا مشکلی هست که وزنگیری نمیکنه وچه راه حلی پیشنهاد میکنید که بیرون رویش کم بشه
- پاسخ بهتب وگلودرد
دخترم 21 ماهشه دچار سرماخوردگی شد الان به مدت دوهفته اس حال عمومی اش خوب شد ولیاخر شب هنگام خواب و سرصبح شروع به سرفه میکنه که خلط داره
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر نوزاد من فاویسمی هست برای پایین آوردن تب واکسن دوماهگیش میتونم از شیاف استامینوفن استفاده کنم ؟ درصورت مجاز بودن مصرف چقدر در چه فاصله ی زمانی میتونم استفاده کنم؟
- زردی کف دست و پای پسرم
- موقع دستشویی دل پیچه
سلام خسته نباشین پسرم چهار و پنج روزه موقع دستشویی دل پیچه داره علتش چیه
- استفراغ در کودکان
سلام
دخترم 4 سالشه، سه روز پیش صبح ساعت 7 استفراغ کرد. بعد از نیم ساعت خوب شد، دیگه نبردم دکتر.
امروز هم صبح زود استفراغ کرد و بعد از یک ساعتی خوب شد. رنگ استفراغش هم سبز بود. چکار کنم؟ - شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- سلام اقای دکتر من یه دختر دارم یه سال شیش ماه دارد وقتی بغل میکنم ۱۰دقیقه بدش کف پاش کبود میشه خیلی نارحت میشه براش چرا این جوری میشه ولی دراز میکنم خوب میشه
- نفخ
پسر ۴ماهه دارم شیر خشک میخوره دوهفته شده خودشو کش میده و زور میزنه و شبا نمیخوابه میشه کمکم کنید

