Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رگه های سیاه یا تکه های سیاه در مدفوع نوزاد
من دخترم ۴ ماهه و ۲۴ روزه هستش وزنشم ۷ کیلو هستاز دو ماهگی شیر خشک آپتامیل معمولی میدادم چند روز پیش فهمیدم حساسیت داره دور مقعدش قرمز میشد بردم دکتر براش شیر خشک آپتامیل اچ آ شروع کرد الان سه روزه این شیر رو میدم دیروز و امروز توی مدفوع رگه های سیاه یا تکه های سیاه به صورت پراکنده دیدم چیکار کنم .به دکترش دسترسی ندارم
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- بوی پنیری مدفوع
سلام اقای دکتر بوی پنیری مدفوع شیرخوار ۴ماهه علتش چیه؟ وزنش ۸کیلو و بیشتر شیر مادر میخوره روزی یک شیشع شیرخشک میخوره حال عمومیشم خوبه
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- سرفه نوزاد. هنگام خوردن شیر
سلام جناب دکتر پسرم ۹ روزش از روز چهارم هنگام خوردن شیر چه از سینه خودم چه از شیر کمکی سرفه میکنه این سرفه نشانه چیه ؟ آیا به ریه ربط داره ؟
- سرفه
سلام دخترم سرفه میکنه و سینش خرخرمیکنه چیکارکنم
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- زینک
سلام خسته نباشید. آیا قطره میم اورنج حاوی زینک است؟
- آزمایش
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا نتایج آزمایش غربالگری تیروئید نوزادان که از پاشنه پا گرفته میشه با جواب آزمایش وریدی متفاوت است؟ مثلا نوزادی که در روز سوم تولد در غربالگری از پاشنه پا تی اس اچ 5 داره اگه آزمایش وریدی ازش بگیرن هم تی اس اچ 5 میشه یا نتایج باهم فرق داره؟ آخه نوزاد من تو غربالگری روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت اما در 29روزگی که ازش آزمایش وریدی گرفتیم تی اس اچ شده بود8.09! این برام سواله که مگه میشه خودبخود تی اس اچ بالا بره؟؟!! باتشکر یه سوال با تشکر
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- واکسن نوزاد سرما خورده
سلام نوزاد ۶ ماه ددرم سرما خوردگی داره والان یه هفته از واکسن ۶ ماهگی و سرماخوردگیش میگذره الان میتونم ببرم واکسنشو تزریق کنند
- جوش های آبکی
پسرم ۵ماهشه کف پاش یه جوش آبکی از چند روز پیش یکم بزرکتر شده چیکار کنم ازبین بره قبلا رو دستش زد پماد زدم خوب شد اما این خوب نمیشه
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم

