Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- علت مدفوع سبز
سلام.دخترم 6 ماه و 20 روزشه. فرنی و حریره بادام میخوره؛منتها ی روز ک پوره سیب زمینی خورد فرداییش مدفوعش سبز رنگ شد و شبش هم نخوابید.ایا رنگ مدفوعش خطرناکه؟ وزن اولیه دخترم 1 کیلو و 670 گرم بود.وزن مناسبش باید چند کیلو باشه؟
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- سوال
سلام ببخشید آقای دکتر حساسیت به تخم مرغ در کودکان باعث مدفوع خلطی میشه؟
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی
- رژیم غذایی
سلام وخسته نباشید عدم تحمل لاکتوز در نوزادان چه نوع رژیم غذایی رو میخاد برا بچه و مادر ؟
- 78
سلان آقای دکتر پسرم هفت ماه وپنج روزسشه فقط غلت میخوره امانه سینه خیز میره نه چهار دست وپا کوتاه بدون حمایت میشینه آیا مشکلی داره
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۵ روزشه خیلی به خودش فشار میاره من بهش سه قره بی بی کر دادم بنظرتون اشکال نداره
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- شیرخشک
نوزاد من دوماه هست ازشیر خشک ابتامیل اچ ا استفاده میکنم وزن خیلی زیاد نشده ریفلاکس داره مدفوع یک بار گاهی وقت دوروز یک بار.تا کی باید از این شیر خشک استفاده کنم ایا میشه عوضکرد و از چه شیر خشک استفاده کنم
- نوزاد
لام، نوزاد پسر من ۹ماهه است و وزنش ۸کیلو ونیم است خیلی لاغر است خواب کافی ندارد چکار کنم ک وزنش بره بالا و چاق شود
- غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیر. نوزادم هفت ماهش تمام شده و وارد هشت ماهگی شده. چه غذاهایی میتوانم بهش بدم متشکرم
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود
- اسهال کودک هفت ماهه
پسر هفت ماهه ام دور وزهست اسهال گرفته تب هم داشت الان نبش اومده پایین ولی لسهالش خوب نشده چکار کنم که خوب بشه
- ایا گلبول هجده هزار در کودکان خطرنک است یا نه
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- کودک ۲سالم کم وزن هست
دخترم دوسالشه ۸ کیلوعه میشه شیر خشک اپتمیل بالای یه سال با شیر گاو قاطی کنم ایا وزن میگیره
- قطره پاراکید
سلام برای کودک یکساله باوزن 8کیلوچقدرقطره پاراکیدبدهم ؟
- تغذیه کودک
سلام ووقت بخیر کودک نه ماهه اشکال نداره زیاد اب میوه طبیعی بخوره غذا دوست نداره وزنش هم خوب هست غذا که میخوره با اینکه میکس کردم بازم هوق میزنه چه باید کرد .دوتا سوال پرسیدم ممنون
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند

