Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام پسر19ماهه دارم سه روز پیش تب کرد و روز سوم با استامینوفن تب قطع شد و از دیروز صداش گرفته و امروز خس خس میکنه و اصلا نمیتونه درست حرف بزنه ونفس های سنگین میکشه علت چیه؟ ایا خروسک گرفته؟ باید چکا کنم؟ چهدارویی میتونم استفاده کنم
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- مقدارمصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام وقتتون بخیر .درمورد میزان مصرف شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۶ ماهه
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- پسری دارم ۱۴ ماهه ۱۱ کیلو وزن هرچند ساعت چند سی سی به پسرم سیفکسیم ۱۰۰ بدهم
لطفا راهنماییم کنید آب ریزشبینی سبز رنگ کمی بی تابی شبانه
- ازمایش گلبول سفید
سلام ببخشیددخترم هجده مهشه وازمایش گلبول سفیو خونش ۱۵۰۰۰ و نتروفیل ۳۳ لمفوسییت۶۲منوسیت۵ جواب ازمایشش مشکلی هست
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- زادیتن و شربت دیفن هیدرامین
سلام دکتر. من پسر ۱۵ ماهه دارم. یخورده سرفه میکنه. امروز خانومم ساعت ۱۲ ظهر شربت زادیتن بهش داد. منم ساعت ۴ عصر چون سرفه میکرد یک سی سی شربت دیفن هیدرامین دادم. حدود ۴ ساعت خوابید. احساس میکنم یخورده بچه خوابآلوده و تلو تلو میخوره( البته الان خوابیده) خانومم میگه قبلا شنیدم مصرف این دو داره باهم حطرناکه. ایا صحت داره.. میگه دارم دیوونه میشم تا صبح خوابم نمیبره.. ممنون میشم جواب بنده رو عنایت بفرمایید
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- شیر نخوردن
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم - دوز دارو
سلام دوز شربت اندامین برای کودک پنج ساله با وزن هجده کیلو چقدر هست ؟
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟
- برفک لوزه ها
دخترم 10سالشه یه جوش رو زبون کوچیکه زده و روی لوزه هاشم مثل برفک زده علتش چی هست؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر دخترم بررم دکتر بهش سفیکسیم کتوتیفن دادن حالا یه دونه های قرمزی صورت بدنش زده قبلا هم اینطور شده بود دکتر بهش هیدروکسیزین داد حالا ۸کیو ۸۰۰گرم چند سی سی و چندبار در روز بهش بدم ؟؟؟

