Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۷ماهه
سلام بچم تازه رفته تو هفت ماه سرماخورده وسرفه میکنه .آبریزش بینی هم داره .بیقراریاش زیاده رفتم داروخونه بهم این شربت دادن .بهش ۴قطره شربت ستادین دی دادم مشکلی نداره بنظرتون ؟.؟
- رنگ پریدگی
سلام وقتتون بخیر من نوزادی دارم پنج ماه وده روزه تاالان هیچ مشکلی نداشته ولی چند روز پیش بردمش بیرون صورتشورو به خیابون گرقتم یکی پشتش تو بغل خودم روبه خیابون بغلش کردم یهویی رنگش پرید لباس سفید شد و بیحال شد صورتشو شستم خوب شد امروز دوباره همونجوری بغلش کردم باز اونجوری شد ینی مشکلش از نوع بغل کردنه یا مشکلی داره تورو خدا بی نهایت نگرانم جوابمو بدین ممنونم
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- تغذیه نوزاد
سلام من یه پسر یازده ماهه دارم ب هیچ عنوان غذا و میوه نمیخوره.وسرش زیاد عرق میکنه وقتی خوابه
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- کمبود آهن
با عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ به هیچ عنوان قطره آهن یا ترکیبی رو نمیتواند بخورد و بالا میاورد. چه کارکنم؟ منتظر راهنمایی پاسخ گرانقدر شما هستم.سپاس.
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- عدم وزنگیری
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید من دختر ۸ ماهم با اینکه اشتهای خیلی کمی داره و غذا کم میخوره حتی شیر ولی روزی سه بار بیرون روی با حجم زیاد داره دو ماه هست که وزنش ۷ کیلو چیکار کنم
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- وول خورد نوزاد
سلام اقای دکتر ،پسر من تازه رفته ۴ماهگی،تقریبا از دو ماهگی اینطوریه...توی خواب نزدیک صبح ک میشه همش پیچ و تاب میخوره همش دست و پا میزنه اینطرف اونطرف میشه سرشو همش چپو راست تکون میده ،خیلی نگرانم اینجور مواقع بغلش ک میکنم اروم تر میشه و مجبورم بذارمش تو گهواره همش هلش بدم تا اروم بخوابه .درضمن مشکل رفلاکس پنهان هم داره و داروی پدی لاکت و امپرازول هم بهش میدم
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- قطره ی آهن لیپوسفر
سلام من دو روزه که به دخترم قطره ی آهن لیپوسفر میدم و امروز رنگ مدفوعش قهوه ای تیره شده. مشکل از کجاست ؟
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- بدخوابی نوزاد
باسلام خواهش میکنم جواب منوبدین دختر۵ماهه دارم ک ازاول تاالان خوابش برعکسه هرروزساعت۶-۷صبح میخوابه.هرکارم کردیم بتونیم درستش کنیم باروشهای مختلف نشد ک نشد.فقط الان یکماهه ک خوابش یه کوچولوافتاده جلوو۵صبح میخوابه.الان دوسه هفتس ک شبا بیقراری ام میکنه جوریکه خوابش میاد ولی گریه میکنه.هم شکمشوسیرمیکنم هم میدونم دل دردنیست ولی بایدشبایکی دوساعتوجیغ بزنه تابخوابه.دکتربردیم شربت بی بی سدداد ولی اصلا روش تاثیرنداره. استامینوفن و ترنجبین هم همینطور.دیگه واقعا خسته شدم کمک کنین لطفا

