Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرماخوردگی
سلام امیرما 25ماهه است همیشه سرما خوردگی دارد حتی چند باربستری شده است احساس دلدرد وشبها زیاد سرفه میکند وزن هم نمیگیرد واز محیط گرم هم دوری میکند وشبها کنار درب یاجایی که خنک باشد می خوابد
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- تارموی سفید
سلام اقای دکترپسرم ۹سالشه یک تارمویش سفیده چیکاربایدبکنیم
- چرا نوزاد سه ماه پاهاشو سیخ میکنه
- باسلام دخترم عفونت گوش گرفته باید چکار بکنم با تشکر
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- قورت دادن زیاد هسته آلوبالو
سلام من دخترم دوسال وسه ماهشه حدود دوازده روز پیش آلوبالوی خشک را همراه هسته اشقورت داده ازون به بعد غذا نمی خوره اگر هم خورد بالا میبرد مدام مهم میگه شکم درد می کند خیلی هم بی حال است مدفوع هم خیلی کم دارد دوروزیک بار اونهم خیلی کم خیلی ممنون میشوم اگه راهنمایم کنید که چکار باید انجام دهم
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- سوال
سلام آقای دکتر به غذای نوزاد ده ماهه چن قاشق مرباخوری میشود در روز روغن زیتون یا کره زد؟....کمبود وزن و یبوست هم دارد چن قاشق مربا خوری در روز مجاز هس روغن زیتون یا کره به در کل به غذای روزانه اش اضافه کرد؟؟.ممنون
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ساله ام یکی دوماهه که روی مبل دولاشده وخودش روبه مبل میکشد. یاطاق باخوابیده وبادست روی آلتش میکشد. خیلی هم بعدازآن عرق میکند. علت چیست وچه بایدبکنم؟ممنون میشم که سریعتربه سؤالم پاسخ دهید. باتشکر
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- تخم بلدرچین زرده وسفیده
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من داره 8 ماهش تموم میشه تخم بلدرچین فقط زردشو بهش بدم یا سفیده شو هم میتونم بدم؟ واینکه چند بار در هفته بدم؟
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست

