Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
باسلام وخسته نباشید من پسرم تازه یک سالش تموم شده بردمش بهداشت و زنش کردم وزنش ۸۰۰٪۸ بود خواستم بدونم که خوب یانه موقع تولد۷۰۰٪۲بود خواستم بدونم وزن گیریش خوب یانع
- سلام پسرم هشت سالش کف پا وکف دستش زرد میشود علت چیست
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای دخترم که ۲۰کیلو وزن داره
تب و لرز داره.خیلی سخت کنترل میشه خودسر برای شربت ازیترو مایسین ۲۰۰گرفتم
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- سلام آقای دکتر دخترم سه ماه و نیمه هست شیر خشک نان ۱ میخوره اصلا تپل نشده بنظر شما شیر خشک رو لوض کنم یا نه ؟
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- تب نوزاد
سلام دکترجان خداقوت پسرم یازده ماه هست از دیشب تب داشت استامینوفن دادم الان دست و پاهاش نرماله ولی سرش خیلی داغ میشه بچه کلا بی حاله سرما خورده؟
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- سلام پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر بهش ببلاک داد ولی صورتش خیلی جوش زده
سلام من پسرم یک ماهه زردی داشته بردم دکتر ببلاک بهش داد ولی صورتش خیلی جوش میزنی
- پسرم۱۲سالشه به نظرتون چطوروتاچه مدتی زینگ سولفات بهش بدم تاحالابهش ندادم کماشتها است ممنون
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- گلو درد
دخترم گلو درد داره اب دهنش به زور قورت میده از چه خشک کننده ای استفاده کنم؟
- ّشب ادراری کودکان
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
سلام. وقت بخیر. نوزاد دوماهه دختر دارم پنج روزه مدفوع نکرده. بارقبل هم سر پنج روز مدفوع کرد. الانم تقریبا پنج روزه. و بیقراری میکنه. بنظر شما چکار باید بونم. باتشکر از شما
- عفونت ادراری
سلام دخترم دچار عفونت ادراری شده است دکتر شربت سفکسیم داده به مدت یک هفته مصرف کنه .پنج روزه دیگه نوبت واکسن دوماهگی دخترم هست میخواستم ببینم میتونیم واکسن دوماهگیش را بزنیم یا باید تا پایان درمان صبر کنیم و اینکه درصورتی که واکسن زدیم باید درمان را ادامه بدیم یا نه؟خیلی ممنون
- سلام پودر بچه برا نوزاد 4ماهه خوبه استفاده کنی
- حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه

