Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام دختر من 7 ماه به دنيا امده و ظاهرأ دو نيم كره مغزش هم اندازه نيست خواستم ببينم مشكل داره
- تاول
باسلام دختر ۱۹ ماهه هم ک انگشت شصتش تاول زده پاره شده و میسوزد،از داروخانه پماد گرفتم و مصرف میکنم ،چندروز طول میکشد تا سوزشش قطع شود،ایا حمام ببرمش اشکال دارد چه کنم یا دستش زیراب برود؟
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشید برای رفلاکس نوزاد ۴ ماهه دکتر شربت دومتیدون داده میخواستم بدونم تا چند وقت باید شربت بهش بدم طول درمانش چقدره؟
- تب کودک
پسر ۱ ساله و ۳ ماهشه تب خیلی داره اصلا با شیاف دارو پایین نمیاد چیکار کنم
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم پانزده ماهشه خیلی سرفه خروسکی میکنه شیر میخوره بالا میاره چه شربتی بدم
- رفلاکس
سلام پسرم ۷۰ روزشه ورفلاکس داره وزنش هم ۵۳۰۰ حدودا .دکتر شبت دومتیدون تجویز کرده وتو اینترنت نوشته این شربت خوب نیست وعوارض داره ب نظر شما بدم بخوره؟
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- دل درد
سلام من بچه چهارماهه دارم بی قراری میکنه نق میزنه دستاشو میخوره علت چیست
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد کی هست ؟
- ادرار شیری یعنی عفونت ادراری
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سالشه چن روز پیش اسهال واستفراغ شد و کمی هم تب داشت البته خیلی بالا نبود و استفراغش بعد یکی دوروز قطع شد و دفعات اسهالیش هم کمتر شد و امروز دیدم وقتی ادرار میکنه اول ادرارش یه مایع شیری رنگ هست و بعدش شفاف میشه .. خواستم ببینم علتش چیه آیا عفونت ادراری؟ کم اشتها هم شده وزنشم تقریبا ۱۳/۵ هست .. پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چندروز دیگه 8 ماهه میشه من میتونم ورزش رو شروع کنم ممکنه ورزش سنگین تاثیری روی شیرم داشته باشه؟
- واکسن
سلام ، واکسن آنفلوانزا شما فرمودین دو مرحله به بچه ۹ ماهه بزنیم بین مرحله اول و دوم چقدر زمان باشه ؟ مرسی
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- پسرم سهماهشه واسه الان گرفته برای درمانش چکارکنم
- سلام دختر من ۷سالشه به شدت سرفه داره داروهاشم تموم شدن میتونم تعوفیلین جی بدم بهش برای سرفه

