Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت پیروی ساید مقدار مصرفش برای کودکان پنج ساله چقدره؟؟
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- شربت ازیترمایسیون ۲۰۰به کودک ۳ساله چند سی سی بدم
دخترم گلو درد و سرفه خلط دار داره و تبم داره سه سالشه شربت ازیترمایسیون ۲۰۰چند سی سی بهش بدم در روز
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام میشه راهنماییم کنید پسرم۵ماهشه سرفه خط دار داره دکتر بردم بهش آموکسی ۱۲۵داد ولی فراموش کردن روی شربت بنویسن چ اندازه بهش بدم
- بی اشتهایی پسر یک ساله
سلام
پسر یک ساله ای دارم که خیلی بی اشتهاست. دکتر عمومی بردم شربت سیپرو هپتادین داده، روزی شش سی سی، منتها فعلا ندادم. چی بدم بهش تا از بی اشتهایی در بیاد؟
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- ازشیرگرفتن
سلاموخسته نباشید .پسرم دوسال و یک ماهشه.میخوام از شیر بگیرمش.با وجود ویروس کرونا باید چیکار کنم .بگیرمش یانه.ممنون از شما
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- در خصوص سلفه های تک سلفه ای مخصو صا در شب کودک ۸ ساله
سلام.حدود یک ماه از سرماخوردگی پسر ۸ ساله م میگزرد ولی هموز با تک سلفه های شبامه خواب از سرش پرانده به نظر میرسد ویروسی شبیه به آلرژی باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو چقدر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم
سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بدم
- پابیرون
با سلام من بچم صبح پابیرون گرفته و پابیرونش زرد رنگه و دونه های سبز توش چیکار کنم دستشا مدام تو دهنشه واب دهن خیلی داره اشتهاشم کم شده چیکار کنم

