Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام دکتر دخترم با ببلاک ای آر اسهال گرفت چیکار کنم هیچ دکتری مطب نیست من جرأت ندارم ببرمش بیمارستان
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- عفونت چشمی
دختر من چهار ماهش هستش امروز دیدم چشم سمت راست عفونت کرده بردم پیش دکتر این قطره و پماد چنتکس داده ولی ننوشته چند قطره واریز کنم اصلا ایا باید اینا رو به دخترم بدم؟
- سرفه نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر نوزادم چهار روزی میشه سرفه میکنه خلط دارم هس میخوام زود خوب بشه چی بدم
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
عرض ادب و احترام ، نوزاد ۱۴ روزه داریم ، پسر هست ، گروه خونی پدر و مادر هر دو A- ،ولی نوزاد O- ، روز چهارم تولد آزمایش زردی دادیم ۱۹ بود ،۲۴ ساعت بستری بود شد ۱۲ ، مرخص کردن، ۴۸ ساعت بعد رفتیم فوق تخصص دوباره گفت ۴۸ ساعت در منزل دستگاه بگیرین زیر نور باشه ، گذاشتیم زیر نور بهتر شد ، ولی دوباره الان زرد شده ، بهش شیرخشت هم میدیم ، مادر هم میخوره ،شیر مادر مرتب هر ۲ ساعت میخوره ، دفع مدفوع و ادرار هم خیلی خوب داره ، هیچ مشکلی نداره غیر زری ، پنجه دستاش سفیده ولی قفسه سینه و سفیدی چشماش یه کم زرده ، پاهاش هم یه کم گرفته ، چه کنیم ؟؟؟؟
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- زردی نوزاد
با سلام. نوزاد من 26 روزه است و دیروز که رفتیم متحصص اطفال چون زردی ان 6.5 بود برایش ازمایش عفونت ادرار و تیرویید نوشت.ایا نیاز به انجام هست. چون تست غربالگری نوزاد هم مشکلی نداشته
- س. لرزش پای نوزاد 4 ماهه از چیست آزمایش هم سه موردش پایین تر از حد نرمال 1Hemoglobin'10.5 2.Hematocrit 30.3 3.M.C.V 71.3 ممنون میشم ج بدین
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهه پسر فاویسم دارد هفته پیش پیش شما چکاب کردید گفید که دیگه شیر خشک ۱ نده ۲ ببلاک بده چند روزیه شیر خشک ببکاک دو رو چند روزی میشه شروع کردم امروز داخل مدفوع دانه های سیاه دیدم خطر ناکه ؟چیکار باید بکنم خوب بشه یا خودش خوب میشه؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- بی اشتهایی واسهال نوزاد
سلام ،تشکر از آقای دکتر بزرگوار ، کودک یازده ماهه
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون

