Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- سفکسیم ۱۰۰
آیا مصرف سفکسیم ۱۰۰برای عفونت گوش و گلو خوبه؟ومیزان مصرف این دارو برای کودک ۳ساله باوزن ۱۵ کیلو گرم چقدره؟ودر چه فاصله زمانی باید مقدار تعیین شده مصرف شود؟
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- قرص سفیکسیم
سلام ،آیا قرص سفیکسیم ۲۰۰برای کودک ۷ساله ۷ ماه خوب است؟خطرناک نیست ؟من شنیدم قرص سفیکسیم بهتر عمل میکند تا پودر آموکسی سلین ؟؟شربتی هم معرفی کنید برای سرفه کودک؟چند ساعته باید بدم، و چند روز باید بخورد،
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال
- سرفه
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه ۱۵.۵ کیلو سه روزه سرماخورد و روز اول فقط تب داشت لوره هم داره . ازروز اول پلارژین و سیتریزین و سیموسپان دادم . الان طبق معمول همیشه که سرمامیخوره بخاطر لوزه ای که داره سرفه میکنه و بعضی وقتها خشکه و بعضی وقت خلط دار .میخوام بدونمچه شربت یا چرک خشک کنی بدم؟
- سلاماموکسیلین۲۰۰چندساعتبدموزنشم۱۵کیلو
سلاناموکسیلینچقدبدمبهبچه۵سالهوزنشچقدبدمچندسیچندساعتهبدم
- لکه قهوه ای
با سلام من چندروز پیش مزاحمتان شدم در مورد لکه هاز قهوهای گمرنگ روی پا ویه دونه روی شکم وپشتش گفتین ببرم متخصص بردم متخصص علایمی که گفت پسر من نداشت ازمایش نوشت ولی بخاطر یه سری مشکلات مالی تا سر برج نمیشه ببرم ازمایش در ضما لکه هو بعد ازچندرووز ازبین میرن به نظر شما خطرناکه؟
- نفخ و دفع زیاد کودک
سلام وقت بخیر پسرم 19 ماه هست 1 ماه هست از شیر گرفتیم از وقتی که به غذا خوردن افتاده روزی 3 تا 7 بار دفع داره و نفخ زیادی داره عیبی نداره یا دارویی یا چیزی رو باید مراعات کنیم ممنون از شما
- پیروی ساید برای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟
سلام
شربت پیروی سایدبرای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟ روزانه چند بار؟
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- نتیجه آزمایش مدفوع
ببخشید بچه سه سال و نیم چند روز دلدرد و اسهال داشت بعدش ازش آز گرفتم که بقی نرمالن فقط consistency که جلوش نوشته LOOSeو آزمایش ادرار هم WBC RBC EP همه 2-1 نوشته گاهی شب ادراری داره و ادرار Mocus نوشته Fewآیا مشکلی هست؟
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- وزن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکترم میتونم به نوزاد ۴ ماه شربت زینک سولفات بدم هم وزنش کمه اما قدش افت کرده موندم چیکار کنم
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
سلام پسرم یک سال داره از ظهر چشماش عفونت کرده میتونم قطره باکتی میآید بریزم چند قطره و چند ساعت
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم

