Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپرازول
سلام طول درمان با امپرازول برای نوزاد چهل روزه چند هفته است؟ قطع کردنش باعث بدتر شدن رفلاکس میشه؟
- سلام خسته نباشید من نوه پسر حدودا دوساله و نیمه دارم که از دیشب تب کرده تهوع و اسهال هم داره باید حتما بیمارستان ببرم یا میتونم دارو بهش بدم
- آب هویج
سلام اقای دکتر ایا اب هویج یا اب سیب بر نوزادی ک یبوست داره و ده ماهشه خوبه؟
- سلام اگه حواست نباشه یکی دوباره اب زیاد به بچه زیر شش ماه بدی تو حرف زدنش مشکلی پیش نمیاد الان 4ماهشه قبلا انگار بیشتر صدا از خودش در میاورد
- سلام پسرمو واکسن ۱۸ ماهگی زدم الان ۵رور گذشته فقط شب اصلا خواب نداره خیلی بی قراره علتش چی میتونه باشه
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- تفاوت دارو..
سلام وقت بهیر آقای دکار عزیز تفاوت شربت فارمنتین ۴۵۷ با ازیترومایسین ۲۰۰ چیه ؟
- تغذیه نوزاد با جوانه گندم
پودر جوانه گندم چگونه به نوزاد ۱۰ ماهه بدهیم
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد 15روزه ام از بدو تولد رفلاکس و نفخ داشت.الان دو روزه اسهاله،در مدفوع او رگه خون همراه با خلط دیدم.بهش شیر خودمو میدم و شیرخشک سوپرامیل.بعد از رویت خون شیرخشکش رو قط کردم.شیرخشک ایزومیل ان جی سوکروز فری تهیه کردم.این شیرخشک رو دو سه دفعه بهش دادم،ولی متوجه شدم بعد خوردن این شیرخشک رفلاکسش شدیدتر میشه.چ شیرخشکی مناسب نوزادمه؟ک سبک باشه و باعث اسهالش نشه!دلیل وجود رگه خون در مدفوعش چیه؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام پسرم حساسیت به پروتین گاوی داره چه شیر خشکی بدم بهتر وزن بگیره کم وزنه بچم دوماهشه
- درمورد تغذیه کودک
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- نارس بودن نوزاد
نوزادمن در 35هفته و شش روز بدنیا امد وزنش2250،قد 48،دورسر33بودالان یازده ماهشه8500هست کم وزن نیست؟نارس بودن برروی هوشش اثر نمیذاره؟در آینده از هم سن وسالاش عقب نمیفته ومیتونه با آنها به مدرسه بره در یادگیری مشکل پیدا نمیکنه چون در حال حاضر قادر به حرف زدن نیست
- سلام برا گوش درد نوزاد 5ماهه چی خوبه
- شیر خشک
سلام پسرم ۵ماهشه رفلاکس داره کولیک هم داره وزن گیرش خوب بوده اما ضعیفه با تجویز دکتر بهش امپرازول میدم خاستم بهش شیر خشک آبتامیل ۱بدم برای رفلاکسش بد نیست . شما چه شیر خشکی رو پیشنهاد میکنید
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- سلام علت زردی کف پا درکودکان چیه؟
علت زردی کف پا وزود به زود مریض شدن
- دندان
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۳ ماهه فاویسم دارد چهار دندان جلو پایین و در آورده الان دیدم که لثه چانش ترکیده دندان داره در میاره آنگاه که لثه ضربه خورده پوستش کنده شده زود نیست دندان جلویی رو درنیاورده عقبی رو دربیاره چیکار بیاد کرد

