Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- مصرف تخم بلدرچین یا تخم مرغ
سلام آقای دکتر برای کودک یکساله به جای تخم مرغ فقط بلدرچين بدیم کار درستیه ؟ در هفته چن تا میشه داد ؟
- کیپ شدن بینی کودک
سلام آقای دکتر.خسته نباشید سوالی پرسیده بودم در مورد مصرف فنازولین برای کودک زیر دوسال لطف کردین پاسخ دادین.بچه من پانزده ماهه هست و در طول شب بینیش کیپ میشه و دمای صبح ذخیلی بدتر و هیچ مشکل دیگه ای ندارم توصیه شما چیه تا کیپ شدن بینیش بهتر بشه.ممنون
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- مقدارشربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم ۷ساله است باید چقدر شربت آزیترومایسین ۲۰۰بدم دکتر عمومی گفتن ۶ سی سی هرروز تا ۵ روز ممنون
- ازمایش ادرار
سلام ببخشید ازمایش ادرار کودک یک سال ونیم Appears : semi clear WBC 0-1 RBC0-1 کریستال caox:few موکوس هم few جواب ازمایش ادرار خوبه
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- استفراغ کودک ۲ ساله
با سلام پسر دو سال و دو ماهه من در حتلت عادی سر حال و خوب است اما گاها وقتی می خوابد استفراغ می کند و استفراغ می کند و همه محتویات معده را تخلیه میکند اما در بیداری اتفاق نمی افتد دلیل آن چیست؟ پسرم فوق العاده شلوغ کار و پر جنب و جوش است اما بعد از استفراغ بسیار بی حال و آرام میشود و هیچ چیز نمیخورد.
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم
- ناف
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. اقای دکتر پسرم سه سالش شده. یکی دو روز هست که داخل نافش کمی رنگ صورتی میبینم . توده یا برامدگی وجود ندارد . فقط کم داخل نافش صورتی هست. پزشکش جنابعالی میباشید دستور چه میفرمایید با تشکر فراوان از شما
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر

