Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید واسه گرفتگی بینی وخس خس شیرخوار ۶ماهه بجز قطره بینی همون سدیم کلراید۶۵درصد؟؟؟؟؟آنتی بیوتیک هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟
- علایم عفونت
سلام آقای دکتر من امروز در مورد عفونت کلیه از شما سوالی داشتم فرمودید باید نوزاد آزمایش بدهد جسارتا یه سوال دیگه هم داشتم میخواستم بدانم در نوزاد پنجاه روزه علائم عفونت چیست؟
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- کم وزنی
باسلام وخسته نباشید دخترم هشت ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰هست وزن تولدش ۲۶۰۰هست غذا هم فرنی وسیب زمینی میخوره ولی وزنش خیلی کمه ازنظرشماچکارکنم
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- دندان
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهشه تو ۲۴چهارساعت سه چهار بار شیرم میخوره اونم تو خوای ولی چهار پنج بار هم شیرخشک اندازه ۶۰تا بهش میدم سه وعده هم غذا میخوره ولی خیلی نگرانم هنوز دندان در نیاورده ازمایش هم دادم سالمه
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- کودک ۵ ماهه دارم ۸ کیلو سرفه و تب شدید با گرفتگیه بینی داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعته پاسخ نمیده چند سی سی بدم ممنونم جواب بدید
نوزاد ۵ ماهه دارم با وزن ۸ کیلو سرفه تب شدید گرفتم به بینی داره شدیده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم دکترش ۱۲ ساعته تجویز کرده یادش رفته بنویسه چند سی سی تا بعد عید نیست پاسخ نمیده با وزن ۵ کیلو ۱/۵ بهش میدادم یه بار دیگه تجویز کرده بود الان نمیدونم چقدر بدم ممنون میشم پاسخ بدید

