Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- واکسن یک سالگی
سلام.دخترم یک سال و چهار روز است ولی چون سرما خورده بهیار میگه باید صبر کنی تا خوب بشه بعد واکسن بزن .آیا مشکلی نیست دیرتر واکسن بزنه؟
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- شربت سیتریزین
سلام شربت سیتریزین برای بچه و بزرگسال فرق میکنه؟من شربت سبتریزین ۵میلی گرم گرفتم ولی روش ننوشته برای کودکان و اینکه سیتریزین رو به بچه ۵ساله هر چند ساعت چند سی سی باید بدیم؟
- سرماخوردگی وسرفه
باسلام آقای دکتر دخترم یک سال ونه ماهش هست شربت سفکسیم چندبراش بگیرم وچقدربهش بدم ممنون میشم به من بگید
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
- دفع ادرار
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالو یک ماهشه موقعی که مای بی بی نیست میبینم تیکه تیکه ادرار میکنه وقتی بارداربودم گفتن کلیشه یکم اب داره شش روزش بود بردیم سونو گفتن یکم باز اب داره ولی کمه خودش دفع میشه نگرانی نداره دیگه من نبردمش واسه سونو ایا میتونه مرتبط باشه با ادرار کردنش که نصفه نصفه ادرا میکنه و اینکه شبا تا صب باید هر یکساعت بیداربشه وشیر بخوره گاهی هم وقتی بیدارمیشه خیلی جیغ میزنه موقع خواب ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- تب و دل درد
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. دخترم ۲ شب هست که تب داره همراه با دل درد. شب اول بردیمش دکتر درمانگاه کودکان گفتن ویروس هست چون هیچ علامت عفونت تو گلو و گوش نداشت. فقط ایبوپروفن داد اومدیم خونه. با اینکه شربت میدیم بازم تب میکنه. دوباره دیشب بردیمش جای دیگه دکتر. ایشون هم معاینه کرد گفت کمی گلوش التهاب داره ولی خیلی نیست که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه. براش تب بر و ی شربت برا دل دردش نوشت همراه با اسپری بینی. ی آزمایش خون و ادرار هم نوشت که با توجه به تعطیلات جواب ادرارش یکشنبه آماده میشه . با اینکه ایبوپروفن رو هر ۵ یا ۶ ساعت میدیم ولی بازم دیشب تا صبح تب داشت و امروزم تب داره. دخترم مریض شماست ولی شما فعلا تشریف ندارید و با توجه به اینکه خوردیم به تعطیلات فقط میتونیم ببریم درمانگاه کودکان گیل. جواب آزمایش هم که تا یکشنبه نمیاد. واقعا نمیدونیم چکار کنیم😔
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه

