Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- اسپری و دمیار
سلام امروز دختر ۲و نیم سالمو بردم دکتر بهش اسپری و دمیار تجویز کرد حالا اومدم خونه اما دخترم اسپری رو روی دهنش نگه دارم باید چیکار کنم میتونم بدون دمیار اسپری کنم؟؟
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- مسمومیت دارویی
سلام دخترم۱۰تاقرص که واسه تشنجه خورده ۶سالشه ویک عالمه استفراغ کرده .ایابااسفتراغ قرص هاخارج شدن یانه
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟

