Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- خواب کوتاه نوزاد یک ماه و نیم
سلام نوزادم چهل روزشه در طول روز و شب هر چی میخوابونمش خیلی خوابش کوتاهه و به خودش میپیچه و از خواب بیدار میشه و همینطور موقع مدفوع کردن خیلی زور میزنه و صورتش قرمز میشه ولی مدفوعش اصلأ سفت نیست خواستم بدونم برای خواب بهتر چه دارویی باید بهش بدیم
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- زینک سولفات ب نوزاد 6 ماهه
سلام .نوزاد من وارد 6 ماه شده.بخاطر بیماری ی مدت شیر خشک کم خورد و ضعیف شده.میتونم بهش زینک سولفات بدم اشتها بیاد؟شیرخشک نان میخوره
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- يبوست
سلام ، اقاي دكتر نوزادم ٢٠ روزشه براي يبوست بچه ميزان اب قند بايد چه ميزان باشد
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- زينك
باسلام ايا قطره زينك سولفات براي نوزاد باعث الرژي ميشود؟ بعد مصرف قطره صورتش دونه هاي قرمز زد
- نخوابیدن نوزاد
سلام نوزاد من۲۵روزست خیلی کم خوابه مدام بغلمه اصلا نمیخوابه به محض این که میزارمش بیدار میشه مثلاً امروز ازساعت ۱۰ صبح نخوابیده خیلی نگرانم
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- نوزاد خوابیدن زیاد
اگر نوزاد زیاد بخواب فکرش فقط خواب باشدوگریه نکند کم گریه کند و بعضی موقع حرکت ترسناک انجام دهد.مثلان دور چشم اش اول قرمز میشه بعد نمیتونه نفس بکشه بعد یکی چشمش چشمک چشمک بزنه .لازم هست چکار کنیم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام دخترم 9ماهشه ودکتربرای کمبودوزنش شربت زینک گلوکونات تجویزکرده هر12ساعت2.5سی سی باتوجه به بروشورداخل جعبه که نوشته شربت بایدیه ساعت قبل غذایادوساعت بعدازغذامصرف بشه وچیز کلسیم دارهم نبایدمصرف بشه نمیدونم چه جوری به دخترم بدم نمیشه که به نوزاد9ماهه دوسه ساعت نه شیردادنه غذا که بخوام شربت بدم اگه میشه راهنمایی کنیدچندساعت قبل وبعدازخوردن شربت نبایدشیردادتاجذبش بهترباشه؟
- درمورد نوزاد سه ماهه
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- وزننوزاد
باسلاممننوزاد۷ماههپسردارمتقریبا۲۵روززودتربهدنبااومدباوزن۳کیلوو۲۰۰گروقدهم۵۱الانحدود۱۲کیلوقدهم۶۹هست۴۰روزهبوددکتربردمبیقراربوددکترگفتازگرسنگیشیرخشکآپتامیلبراشتجویزکردتا۳ماهگیدادمبهشدوبارهبردمپیششگفتدیگهادامهندهوزنشبالارفتهشیرخودتروبهشبدهمنهمشیرخودمدادمشیرخشکقدکردماز۶ماهگیغذاهمطبقسنشبهشمیدمهمراهباشیرخودمولیهنوزاضافهوزندارهمیترسممیشهراهنماییکنیداینخطرناکیاطبیعیمیباشدممنونازشما
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم با وزن ۲۴۰۰ تا یک سالگی شیر خشک اپتامیل میخورد الان یک سال چند روزش هست دیگه شیر خشک نمیدم شیر محلی گاو میدم وزنش هم ۸کیلو هست اشکالی داره غذا همروزی سه وعده میخورد
- شکم درد
با سلام بنده نوزادی دارمکه یه ماهشه خیلی به تودش میپیچه و فشار میاره آیا از شکم درده؟ و اینکه شربتی چیزی هست برای درمانش چون پاهاشو به طرف شکمش جمع میکنه و سرخه سرخ میشه

