سلام
اگر وزن گیری مناسب باشد، نیاز به نگرانی نیست. لج بازی های کودک به مرور زمان برطرف میشود و این موارد طبیعی است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباره دارو
سفکسیم صد برای کودک سه ونیم ساله باوز ۱۴کیلو چند سی سی بدم
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- تب ویروسی
سلام و خسته نباشید. تب اگه ویروسی باشه چند روز طول میکشه؟ بچه ۳ سالشه. ۳ روزه تب داره
- سلام میزان مصرف شربت ازیترومایسین برا کودک ۴ سال چقدر است
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- درباره شربت سفسکسیم
سلام وقت بخیرحدود سه روز پیش من پسر ۵ ماهم رو بردم پیش دکتر به علت سرفه های شدید و ابریزش بینیدکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرد ولی هر بار که میخوره استفراغ شدید میکنه و این اتفاق به فواصل متعدد رخ میدهچکار باید کنم
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم

