Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- یبوست نوزاد شش ماهه
دخترم شش ماهشه وب علت شیر خشک یبوست داره .ایا میتونم پودر پیدولاکسی رو قاطی شیر خشک بریزم بهش بدم یانه؟؟؟
- باد معده
سلام پسر ۵ ماه و نیمم وقتی باد معده خالی میکنه بو میده . از شیر خودم هم تغذیه میشه ایا بده البته هر چهار پنج روز یه بار مدفوع میکنه
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- س. لرزش پای نوزاد 4 ماهه از چیست آزمایش هم سه موردش پایین تر از حد نرمال 1Hemoglobin'10.5 2.Hematocrit 30.3 3.M.C.V 71.3 ممنون میشم ج بدین
- پارگی مقعدنوزاد ۵ماهه
سلام آقای دکتر نوزادپسر من۵ماهشه روزی ۵بار شکمش کار میکنه.همین باعث شده دهانه مقعدش یکم پاره بشه.چیکار کنم که خوب بشه ؟خواهشن راهنماییم کنید
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه 7ونیم ماهه میشه از خرما تو غذا استفاده کرد؟
- چشم
نوزاد ١٥ روزه دارم گوشه چشماش کثیف میشه زرد رنگ هستش از قطره وپماد استفاده کردم اما هنوز خوب نشده چیکار کنم
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- فرني
بإسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده ٤ماه كامل و ١٣روزه وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ فرني رو ميتونم شروع كنم رقيق بشه اندازه ٣٠ سي سي بريزم تو شيشه شير بخوره؟البته چند روزه شروع كردم يك قاشق هر روز خورده ارد برنج يك قاشق.يك فنجان آب.و يك پيمانه شيرخشك إي آر ميريزم

