Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- بلعیدن مقوا توسط نوزاد
نوزاد ۶ ماهه ما مقداری مقوا(کارتن پماد) رو قورت داده آیا مشکلی پیش میاد چیکار کنیم؟
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- سلام نوک سینه راست پسرم که یازده ماهشه خون میاد
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- زردی جنین
با سلام ۷ ماهه حامله هستم و عمل ترانسفر ivf از طریق تخمک اهدایی انجام داده ام گروه خونی همسرم A+ و فرد اهدایی هم A+ است و گروه خونی خودم o+ میباشد در مقاله ای خوندم اگر گروه خونی جنینA و گروه مادرO باشد حتما جنین زردی میگیرد ایا درست است؟ برای رفع این مشکل چ باید کرد؟
- قطره آهن
سلام دخترم یازده ماهوسه هفتس یه چندباری بهش قطره آهن دادم ولی مدفوعش سیاه میشد وپوشکش رومثل دودسیاه میکرد منم دیگه بهش ندادم.خواستم ببینم میتونم ازالان قطره آهنوشروع کنم اگه کم خونیش زیادباشه قطره ی آهن تاثیری داره یاببرمش دکتریه داروی دیگه بهش بده واسه کم خونی
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟

