Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- سرفه کودک
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست با وزن۸۳۰۰از دیشب سرفه های خشک داره بهانه گیر شده بنظرتون چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- تب و سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶ کیلو. چهارشنبه هفته پیش تب کرد و سرفه داشت. تبش اوایل ۳۸.۷ بود استانینوفن میدادم پایین میومد یا چند ساعت قطع میشد و بعد دوباره تب میکرد تا ۳۷.۷ و بعد کم کم قطع شد ۴ روز ادامه داشت. برای سرفه پلارژین میدادم. الان دوباره که سه شنبه هست یعنی یک هفته بعد تب داره ۳۷.۶ لازمه ازیترومایسین بدم؟ سرفه هم هنوز داره و گلوش هم قرمزه کمی. لوزه هم داشت قبلا فرمودید عمل لازم نداره اما الان که مریض شده لوزش بزرگتر شده
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- کم کاری تیروئید
باسلام پسرم 3سال و 3ماهش هست اتفاقی بردیم آزمایش جوابش و گرفتیم شوکه شدیم گفتن پسرم تیروئیدش کم کاره tsh=6.7شده که استاندارش6.4هستش خیلی نگرانمون کرده.میخواستم بدونم درمان میشه؟یا چه مدت طول درمانش هست؟میگن تا آخرعمرش باید قرص بخوره . لطفا ی راهنماییم بکنین؟
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- مقدار سفکسیم
سلام خسته نباشید پسر من مبتلا به امیکرون شده ۹ ساله تقریبا ۴۵کیلودکتر سفکسیم ۱۰۰ داده هر ۱۲ ساعت اما نگفتن چقدر باید بدم لطفا راهنمایی کنید
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید وقتتون بخیر ایاعصب کشی در دوران شیر دهی ضرری واسه بچه نداره؟شب دندونمو عصب کشی کردم فکر کنم موادی که دندونمو پر کردم باهاش رفت تو معدم، دو سه ساعت بعدش بهش شیر دادم و شب تو خواب هم چند بار شیر خورد آیا ضرر نداره واسه بچه؟استرس دارم یه کم .ممنون
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- جواب سوال گرفتن کودک ازپوشک
جواب متن راه های گرفتن کودک از پوشک
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید

