Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- یبوست
وقتتون بخیر .پسر من 67روزشه شیر خشک اپتامیل اچ ای مصرف میکنه شکمش سخت کار میکنه با کلی زور زدن .خیلی اذیت میشع. دکتر بردمش شربت لاکسی ژل داد ولی تاثیری نداره . باید چیکار کنم؟ شیرخشکشو عوض کنم؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- سرماخوردگی
نوزادم ۱ماه ونیم شه سرماخوردس یک هفته هس ۴روز پیش بردم دکتر دارو داد حالا سرفش بیشتر شده و خلطی امکان داره داره عفونت سینش میرسه و کنده میشه؟؟
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- عفونت
شیر خوار ۷ ماهه دارم که زود زود عفونت ادا رار دارد ۳۵ هفته بدنیا اومده ختنه ام مشده علتش چیست
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- ترشح گوش
سلام دکتر عکس گوش دخترمو براتون ایمیل کردم فردا مطب میاید من دخترمو بیارم جرأت ندارم جای دیگه ای ببرمش
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود

