Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سفیکسیم۱۰۰
مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک چهارونیم ساله با وزن۱۹ کیلو چند سی سی میباشد؟دوره کامل مصرف دارو چند روزه میباشد؟
- کودک ۵ ساله سردرد و دل درد بدن درد
با درود خدمت شماکودک ۵ ساله از صبح کمی تب سر درد بدن درد داره، ۱/۲ استامینوفن ۳۲۵ خورده کمی تب پایین اومد ولی هنوز سر درد و بدن درد دارهلطفا راهنمایی لازم بفرماييد. با سپاس از شماتلفن 09122450407
- شربت ویتامین
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و نه ماهشه ، دو بار شربت ویتان بهش دادم مجدد همین شربت براش تهیه کنم یا شربت دیگری تجویز میفرمایید قبلش هم شربت هایی همچون کیندر،آسماویت،ایمونس ساندروس زینک هم تجویز فرموده بودید سپاس از شما.
- شیرخشک
سلام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره. یک سال ودوماهش؟
- پروتیین وی
سلام
آیا پروتیین وی مناسب است؟ من میخواهم بخرم.
با تشکر
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- غدد لنفاوی شکم
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست
- وزن
سلام وقت بخیر برای بچه ۶ ساله وزن ۱۶ کیلو خوبه؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- سرما خوردگی
نوروز پیش پسرم آب تنی کرده سردرد و گلو درد و تب داره از دیروز
- پسرم ۱۰سالش هس برای عفونت گلو وتشرحات عفونی بینی شربت رو چقدر استفاده کنم
- پسر۸ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۸سالشه شبا موقع خواب بینیش واسه نفس کشیدن اذیتش میکنه مریض که میشه بدتر هم میشه الان یه هفته ای هست که هیچ علایمی به جز گرفتگی بینی نداره بینیش رو که میگیره ترشح زرد رنگ داره بهش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم

