Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رنگ مدفوع نوزاد
دیروز دخترم شش ماهش بوده آمپول زده قطره اهن و مولتی بهش دادم رنگ مدفوع نوزاد یکم تیره شده علتش چی میتونه باشه
- معده
سلام اقای دکتر خوب هستین دخترم ۳ سالشه بچه ی بزرگتر از خودش هنگام دویدن محکم افتاد رو شکم بچه من حالا من خیلی نگرانم ۳ روزه لب به غذا نزدم مبترسم معده یا دلش آسیب دیده مامانم میگه ارگان های اصلی بدن زیر دنده ها قرار دارند وجاشون امنه شما هم حرف مامانمو تایید میکنید
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه من ترشحات سفید از دهان بیرون میدهد مرتب عرق میکند
- قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر برای نوزادی که تازه دارد هفت ماهگی شده آیا قطره ی ادزیر برای نوزادم که به مولتی ویتامین و آهن حساسیت دارد بهتر است یا قطره ی میم؟
- دختر سه سالم
باسلام خدمت شما، یه دختر۳سال ویه پسر ۴ماهه دارم ، دخترم شبهادندان قروچه داره وخیلی براش ناراحتم من پدرش بسیار رابطه خوبی با دخترمون داریم و رابطه من و پدرش هم بسیارعالی (بخاطر روحیه دخترم این موارد ذکر میکنم) البته دخترم لوزه سوم داره که قرار عملش کنیم، مشکل دیگه پسر ۴ماهه که الحمدالله هیچ مشکل وزن و تغذیه نداره کاملا نرمال ولی کف پاهاش عرق میکنه و عادت داره پاهاشو به هم میماله نگران کننده است؟
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- کهیر
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و ۹ ماهه دارم. نوزاد که بود به شیر مادر و پروتئین گاوی آلرژی داشت. که شیر خشک اپتامیل پپتی تجویز کرده بودید. و الان مدتها بود که نشونه ای از الرژی نداشت. حدودا دو سه هفته پیش سرفه داشت بردم هفده شهریور بهش کوآموکسی کلاو و پلارژین دادن. یک هفته بعد از اون بدنش هر وقت میخاره تکه تکه قرمز میشه و روش یه کوچولو باد میکنه انگار یچیزی نیش زده. شبیه کهیره. رو صورت، پشت گردن، پشت و شکم و قسمت هایی از دست اینجوری میشه. سیتریزین میدم خوب میشه. اما اثر سیتریزین که میره دوباره شروع میشه. چیکار کنم؟ دوباره الرزی شده یا یه بیماری دیگست؟
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- کودک
سلام خسته نباشید نوزاد دختر داریم چند روز چند بار خونریزی واژن داشته احتیاج به مراجعه به بیمارستان داره
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- تغدیه
با سلام آقای دکتر ایا میشود به نوزاد یازده ماهه در غدایش لوبیا سبز اضافه کرد یا باعث حساسیت میشود با تشکر
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- شیر گاو
سلام من تا یک سالگی ب پسرم شیر خودم رو دادم قطع کردم وتو یک سالگی ب جای شیر خودم شیر گاو محلی میدم بهش ب نظرتون شیر گاو تنها برای رشد کافیه یا چیزه دیگ هم لازمه؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- بیماری کودکان
پسرم هفته قبل مریض شده و دکتر گفت یک نوع کرونا هست و اسپری سالباتون و قرص مونولوکاست براش تجویز کرد و چند آنتی بیوتیک دیگه گفت ریه هاش حساس هستن و خواستم بپرسم آیا ریه هاش مشکل دارن و یا چرا اسپری سالباتون و مونته لوکاست براش نوشت؟
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- 1400
سلام آقای دکتر پسرم36هفته دنیااومدونارس بودنه روز بستری وباحال خوب مرخص شدالان هفت ماه نه روزه است الان در حال حاضر به روی شکم وبرعکس غلت میزندوتازه دوروزه که به عقب یا به اطراف خودش میکشه وخیلی کوتاه باکمک دستاش اگر زبه حالت نشسته بزارمش میشینه آیااینکه خودش نمیشینه وچهاردست وپا نمیره نرمال است واینکه اگر من کمکش نکنم نمیشینه امابازی وغذاخوردنش خوبه آیانرمال است
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟

