Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن و کبود شدن
سلام .نوزاد من ۲۰ روزش هست و بی نهایت زور میزنه در حدی که کبود میشه اینکارو هنگام شیر خوردن و بعد از اون انجام میده انگار که تحت فشاره
- سرماخوردگی
سلام ببخشید نوزاد پنج ماهه دارم سرماخوردگی گرفته دکتر شربت سیفیکسیم 100 بهش داده چقدر بهش بدم چون میزانش رو تعیین نکردن
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- وزنگیری
با سلام و عرض ادب
دخترم سه ماه و سیزده روزه است.وزن تولد 3010 با قد 50 سانت و در یک ماهگی 4300 و قد 54 سانت، در دو ماهگی 6 کیلو با قد 60 سانت و در سه ماهگی 7800 با قد 66 سانت میباشد.با توجه به وزن گیری زیاد نوزاد ایا دخترم مشکلی دارد؟لطفا مرا راهنمایی بفرماید باید یررسی خاصی انجام دهم(من و پدرش هر دو اضافه وزن داریم) - استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- علت غذانخوردن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهشه ولی غذا نمیخوره وزنش خیلی کمه چیکار کنم غذا بخوره؟
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- تغذیه نوزاد ۱۱ ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من نزدیک یک سالش شده و تقریبا بد غذا هست اما ماکارونی رو روزی چند بار هم بهش بدیم نه نمیگه،خوردن زیاد این غذا مشکل ساز نمیشه؟ممنون از،راهنماییتون
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- ناف نوزاد
باسلام لطفاً جواب سوالم بدین من ۲۶/۳سزاریان کردم وحالادخترم ۶ماهشه وتودوماهی بالای نافش با میکنه چه گریه کنه نکنه خودش تکون بده نافش بادمیکنه ودکترسه بابردمش دوتادکترگفت عادیه ویک دکترگفت سنوبده ودادم امروزوتوسنونوشته یک دیفکت به دیامتر۱۳م م درناحیه ناف مشاهده شدکه بامانورروالسالوالوپ روده به داخل دیفکت هرینه میشود (هرنی نافی) مایع ازادشکم ولگن مشاهده نشد
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- الرژي نوزاد
بإسلام.دخترم شش ماهشه باوزن تولد٤٢٠٠ و وزن الان ٨٧٠٠ رفلاكس و آلرژي داره به گفته شما فرني برنج رقيق شده رو ميدم دخترم صورتش دونه هاي قرمز اندازه دو تا سكه داشت ولي بعد از فرني داخل جفت ابروهاش دونه هاي خيلي قرمزي زده امروز هم فرني برنج دادم بيشتر شد بعداز چندساعت يه قاشق آردبرنجيك ليوان آب ويه پيمانه شيرخشك اچ آ ديروز اندازه نخود دخترم موز و كمي خرما خورد ميتونه از اون باشه؟يا به برنج حساسيت داره؟اقاي دكتر اين قرمزي ها خيلي شديد شدن پماد آتوپيكس معرفي كردين زدم اصن تغييري نكرد فقط صورتشو چنگ ميزنه نفخ خيلي شديد هم گرفته با گرفتگي بيني
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه
- مدفوع نوزاد
دخترم ۴ ماهش چند روز تموم شده صبح تا ساعت ۷ عروب مدفوعش کم بعد ساعت ۷ مدفوعش زیاد میشه علت چیه
- علایم سرماخوردگی در نوزاد
سلام نوزاد سه هفته ای من علائم سرماخوردگی شامل گرفتگی بینی، سرفه و خس خس سینه دارد. حتی صدای گریه اش تعییر کرده انگار گلو درد دارد.چه باید بکنم؟

