Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .
- امیر مصطفی
پسرم ۴شنبه غروب دچار استفراغ شده تا زمانی که بره پیش دکتر ۵ بار استفراغ زده بعد دکتر براش سرم نوشت زدیم خوب شد تا دیروز زیاد غذا نخورد از ترسش که بالا نیاره غذا دیروزش خیلی کم بود و امروز بیدار شد صبحانه خورد غذا هم خورد بعد خوابید و بیدار شد یکم بیحال بود گفت دستشویی دارم رفتیم دستشویی که اولش پی پیش سفت بود و بعد شل شد اسهال بوددر ضمن اصلا داروهاشو نمیخوره همشو از دهانش میریزه بیرون پسرم ۳ سالشه نگرانم باید چیکار کنم؟
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- سلام آقای دکتر دخترم 10ماهه اش است
دخترم مریضی تب سرفه زکام بینی هم دارد
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
با سلام آقای دکتر برای سرفه های گاهی خشک و گاهی خلط دار بچه ی ۱۰ ساله میتوان از نصف قرص موکولین ۸ و شربت دیفن هیدرامین کامپاند استفاده کرد یعنی این دوتا تداخلی با هم ندارند؟
- تزریق
برا بچه ی چهار ساله چند دوز واکسن آنفولانزا بایستی تزریق شود؟
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- خارش آلت تناسلی
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمشه. دو روزه خارش شدید در ناحیه آلت تناسلی داره. ولی قرمز یا متورم نشده. دلیلش چی میتونه باشه و چطور باید درمان بشه؟ ممنونم
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین

