Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد من دوقلو ۳۴ هفتگی به دنیا اومد ده روز بخش ویژه بستری بود با زردی۶ مرخص شد .اوردیم خونه متوجه زردی رو صورتش شدیم بردیم پیش دو دکتر گفت طبیعی تا یکی دوماه اینطور نه نیاز به لامپ نه قطره ایی دادن... آز زردیش تو ۲۲ روزگی ۱۱/۸ بود ایا این زردی طبیعی و اینکه رو مغز هوش بچه تاثیر نداره
- وزن
سلام خسته نباشید دختر ۵ ماهه دارم تازگی ها زبانش را بیرون میآورد آیا مشکلی هست خیلی اینکارا انجام نمیدهد ولی مرا ترسانده ؟ و اینکه بعضی مواقع صورتش رامیمالد و پاهای کوچولوشو به هم میمالد به نظر شما مشکلی دارد ؟ وزن تولد ۲۴۰۰والان ۶۴۰۰آیا وزن مطلوبی دارد؟
- زرده تخم مرغ به بچه
باسلام.خسته نباشید.پسرم شش ماه و ۱۳ روزه هست.طبق نظر دکتر از سن پنج ماه و خورده ای بهش غذا میدم.فرنی و حریره بادام و سوپ و سرلاک و پوره هویج و سیب دادم بهش تا الان.میخواستم بدونم الان میتونم بهش زرده تخم مرغ بدم؟
- روروئك
سلام و خسته نباشيد آقاي دكتر اين درسته كه استفاده از روروئك ضرر داره تاثير مستقيم روي ستون فقرات بچه داره واينكه استفاده از روروئك تو آمريكا جرم محسوب ميشه آخه دختر من نه ماهشه بيشتر ميذارم تو روروئك خوشش مياد واكثرا كار واجب داشته باشم ميذارم داخل اون چون كاراي خطرناك ميكنه مجبورم
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه ی من حساسیت به پروتیین گاوی داره. یه جایی گفتن دکتری گفته علاوه بر پرهیز لبنات و کوشت گاو وگوساله باید از لبنیات و گوشت گوسفند هم پرهیز بشه مادر شیرده به این نوزادان. آیا پرهیز گوشت و لبنیات گوسفندی صحت داره؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر. میشه برا نوزاد بیست روزه هر دوازده ساعت پنج قطره ی پدی لاکت داد؟ یا اینکه باید هر بیست و چهار ساعت باید پنج قطره داد؟ چون دل درد هاش شدیده و نمیشه آرومش کرد حساسیت به پروتیین گاوی هم داره
- شربت اشتها راسیپ
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ماهگی کل شیر خشک نخورد قبلا خیلی عالی میخورد بعد موقع خواب میدادم و بعد هم کلا دیگه نخورد تو خواب میدادم متوجه میشد و نمیخورد دکتر بردم شربت زینک داد تاثیری نداشت تا الان که ۶ماهش شده خودم سرخود از داروخانه شربت راسیپ خریدم هر شب یه سیاسی میدم خیلی اشتهارش خوب شده هم شیر میخوره هم غذا کمکی به نظر شما ضرر نداره؟ این شربت عصبی و پیش فعال و شرور تر میکنه بچه رو ؟
- سرفه نوزاد
نوزادام سه ماهه یکی دوهفتس نه تب داره نه آبریزش ونه علامت دیگه ای از سرما خوردگی ولی سرفه وادسه پشت سر هم میکنه بهش دارو چی بدم
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- خس خس سینه
سلاماقای دکترخسته نباشیدبچه من توی ۳۰هفتگی بدنیااومد والان ۳۶ روزشه خاستم بدونم اگرواکسن دوماهگی بزنم مشکلی براش پیش نمیاد چون روی تاریخ اصلی زایمانم بدنیانیومدیاباید صبرکنیمتادوماه اصلی خودشون بشه.واینکه بعضی وقتا موقع نفس کشیدن یه صدای خس خس یاشبیه خروپف میکنه خاستم ببینمعلتش چیه ممنون ازجوابدهیتون
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهش هست وسرفه میکنه دیشب حمومش دادم امروز بیدار شد سرفه میکنه وسرفش خش داره
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۶۵ روزشه مدفوعش سبز تیره و خیلی بد بو .این رنگ و بوی بد دلیل خاصی داره؟
- پپتی جونیور
سلام بچه من ۴ ماهه هستش متوجه شدیم با ازمایش که الرژی داره به پروتئین گاوی نانان اچ آ دادیم فایده نداشت ببلاک دادیم فایده نداشت بی میل سوی دادیم بهش چند روز اول خوب بود ولی الان بشدت یبوست گرفته سفت مدفوع میکرد و بعدش دیگه مدفوع نمیکرد از بس زور میزنه واقعا در عذابم الان ۷ روز دارم بهش پپتی جونیور میدم ولی شرایطش اصلا بهتر نشده براش شیاف گلیسرینم گذاشتم تغییری نکرد ممکنه بخاطر پپتی باشه آیا پپتی جونیور رو ادامه بدم یا نه چه کنم لطفا بهم کمککنید
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- واکسن
واکس ۴ ماهگی راتاچه مدت میتوان به تاخیر انداخت
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس

