Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل در دوران بیماری
سلام اقای دکتر ابت در دوره بیماری کودک باید مکمل ها رو قط کرد ،ک ؟ مشکلی ایجاد می کنه دادنش ؟
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ ب دختر ۳ سال ونیمه ک ۱۰ کیلو نیم داره بدم
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- تعداد دفعات غذا خوردن
سلام دكتر دختر يكسالو نيم دارم به شدت بد غذاست روزي سه بار غذا ميخوره شش قاشق چاي خوري و ميان وعده ها هم كه شير خودمو ميخوره اين ميزان برايش كافيس؟
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- ادرار سوختگی
سلام وقت بخیر دختری یک ساله و نیمی دارم جای پوشک و بیشتر قسمت جلوی بدنش درد میکنه و گریه میکنه ولی نسوخته و نه قرمز شده
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر
- زردش ن کف دست وپا
پسرم ۸ساله هست کف دست وپاش کمی زرد هست چکار کنم
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- سفیدی در گلو
پنجشنبه بچم سرفه میکرد برده بودم ۱۷ شهریور گفتن عفونت نداره و فقط شربت سرفه دادن الان امروز گلوی پسرم رو نگاه کردم تهش یه سفیدی داره. انتی بیوتیک لازم نداره؟ میشه آزیترومایسین بدم؟
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- اندازه استفاده شربت سیفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ماهه
سلام پسرم دکتربراش سیفیکسیم نوشت یادم رفت گفت چقدر بهش بدم وزن پسرم ۷ کیلو است
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
با سلام آقای دکتر برای سرفه های گاهی خشک و گاهی خلط دار بچه ی ۱۰ ساله میتوان از نصف قرص موکولین ۸ و شربت دیفن هیدرامین کامپاند استفاده کرد یعنی این دوتا تداخلی با هم ندارند؟
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟

