Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- اشتها
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه اشتهاش بعضی وقتها کمه بنظرتون شربت سانستول بدم خوبه یا چیز دیگه برای اشتها
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- حرکات غیر عادی در دست
دختر بیست ماهه ام به دلیل کمبود اکسیژن حین زایمان در دستهایش کمی حرکات غیر عادی دارد که خودمان متوجه میشویم زیاد مشخص نیست به موقع راه رفته نشسته حرف میزند آیا امکان عقب ماندگی در آینده هست ضمنا الان هوش بسیار خوبی دارد .ممنون از پاسختون
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- طریقه مصرف اموکسیسیلین
پسرمن متولد مهر ۹۸ هست و یه دوره ازیتروماسین مصرف کرد ولی هنوز خوب نشده بود گوش درد گرفت و دوباره تب دکتر این شربت را داد ولی روی جعبش نوشته هر ۸ ساعت۱ قاشق مرباخوری یعنی دریته؟نباید ۱۲ ساعتی باشه؟
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه

