Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- قطره آهن آیروویت
سلام آقای دکتر من به دختر ۷ماهه ام قطره آهن آیروویت میدهم و در دمای اتاق نگهداری میکنم آیا باید در یخچال باشه؟؟روی جعبه نوشته در جای خشک و خنک
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟
- قطره
سلام آقای دکتر دختر دوازده روزه ای دارم خیلی به خودش می پیچد بطوری که حتی نمی تواند شیر بخورد آیا میتوانم قطره پدی لاکت بهش بدهم و چطوری ممنون
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- قطره متوکلوپرامید
سلام این قطره رو میشه در صورت تهوع و رفلاکسش به نوزاد ۵۶روزه داد؟ چند قطره میتونم بدم
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر

