Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- اسهال نوزاد
سلام. خسته نباشیدمن دخترم 55 روزشه.بعد از چهل روزش وقتی ک مدفوع میکرد خیلی بو میداد بعد ک پیش دکتر بردم بهش قطره کولیکز و میکسیچر داد ولی باز هم خوب نشد تا چند روز بعدش ک مدفوعش خیلی شل شد و دوباره پیش یه دکتر دیگه بردم و ایشون شیر منو قطع کردن و دوتا شیر نان اچ آ و ببلاک رو گفتن تا چهارده روز بهشون بدم.الان بعد از یک هفته خیلی تغییر نکرده حالش. هم قطره پدیلاکت بهش میدم هم گریپ میکسیچرو هم کولیکز خیلی نگرانم .هم میترسم شیر خودم خشک شه و هم این ک حال بچم خوب نشه. میشه راهنمایی کنید
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- دخترم ۷ روزه است وترشح خونی داره
سلام آقای دکتر دختر من ۷روزش وترشح خونی داره اول سفید بود الان قرمز من پیش متخصص بردم گفت ترشح عادی اماخونی بودنش معلوم نبود تازه اینجوری شده تو اینترنت زده تا دوهفته عادی یعنی رفع میشه من خیلی میترسم
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- رفلاکس نوزاد ۴ ماه و ۲۷ روزه
سلام پسرم ۴ ماه و ۲۷ روزشه.گاهی وقتا شیر خوردنی خودشو به عقب میکشه.یا میخوام بهش شیر بدم سرشو عقب میده و نق میزنه وگریه میکنه.شیرخشک گیگوز میدم با کمی هم شیر خودم.بالانمیاره.دفع هم داره روزی یک تا دوبار.ممکنه رفلاکس داشته باشه؟
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- برفك روي لب
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم ٦ ماهشه روي لبش يعني يكم داخلتر يكي دوتا هاله سفيدي كم رنگ هستش آيا اين برفكه شير خودم رو هم ميخوره
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- حذف آهن ومولتی ویتامین ودادن زینک سولفات وقطره پدی لاکت باشیرخشک
باسلام وخسته نباشید پسرم۸ ماهش است دکتر از چهار ماهگی براش زینک سولفات ۲سی سی و قطره پدی لاکت تا ۶ ماهگی دو بار در روز هربار ۵ قطره و از ۶ ماه به بعد سه بار در روز هربار ۵ قطره به علت مصرف شیر خشک آپتامیل اچ آ ۲ ببخشید می شه آهن ومولتی ویتامینش رو حذف کرد یا مقدارش رو کم کرد به خاطر مصرف شیرخشک و زینک سولفات وپدی لاکت ممنون اگر راهنماییم کنید
- بیماری فاویسم
سلام پسرم فاویسم دارد 7ماهشه از قطره آهن ومولتی ویتامین که بهداشت برایش داده بتم آیا؟؟ به فاویسم اش ضرر نداره وزنش هم کم هست 7کیلو 400هست. زیاد نگران پسرم هستم لطف کنید بی زحمت جواب بتین ممنون
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هفت ماهشه غذاي كمكي ميخوره يك هفته است كه مدفوع نداشته تازه يدونه دندون هم در اورده براي مدفوعش چيكاركنم كه انجام بشه
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!

