Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- قطره آستامینوفن
سلام دکتر دخترم دیروز واکسن دو ماهگیشو زد طبق فرمایشات شما قطره دادم شما گفته بودین تا دو روز دیروز تب خفیف داشت ولی از صبح بهتره قطره رو روز دوم هم با اینکه تب نداره ادامه بدم؟ یا قطعش کنم
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- ابسه جای واکسن دوماهگی
سلام خدمت اقای دکتر ببخشید من یک نوزاد دوماه و نیمه دارم با وزن 5کیلو و 100 گرم که بعد از واکسن دومااگی جای واکسن ابسه کرد و به دست جراح تخلیه و پانسمان شد و دکتر جراح سفکسیم 100 برایش تجویز کردن میخواستم از شما سوال کنم که چه مقدار وچند ساعت یکبار به نوزاد سفکسیم بدم؟؟ باتشکر از شما
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- سلام نوزادم ۳ماه داره واصلا اشتها نداره ازنظرسالم بودن مشکلی نداره ازمایش ادرارداده سالمه ولی اصلا اشتها نداره شیرخشک نان میخوره
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- استفراغ شیر
به نام خدا.نوزادم دوماهش تموم شد رفت تو سه ماه.بعد از ۴۵ دقبقه از خوردن شیر خشک ،وقتی که بغل خانمم بود یدفعه تهوع شیر داشت تو چند مرحله و همه رو ریخت رو لباس خانمم.خواستم بدونم ایا به بررسی نیاز دارد؟هفته گذشته متخصص اطفال بودیم مشکل خاصی نداشت.باتشکر
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون
- ملاج شیرخوار
سلام.خسته نباشید..نوزاد 59 روزه دارم که موهاشو که زدم متوجه شدم ملاجش مثل نبض نمیزنه... سوالم اینه آیا باید حتما ملاج نوزاد مانند نبض بزند یا نه؟ دور سر و وزنش مشکلی نداره
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- دور سر
بإسلام دختري پنج ماهه دارم كه يك هفته ديگه وارد ٦ماهگي ميشود،وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٥٠٠ كه بهداشت بردم سه هفته وزنش تغييري نكرده فرني هم بهش ميدم رفيق.دور سر تولد٣٦ ديروز بهداشت گفت٤٢ و نيم است دوره سرش دخترمن موقع خواب بشدت سرش عرق ميكنه و هركسي هم كه سرشو ميبينه ميگه پشت سرش خيلي صافه آيا مشكلي هست؟ اضافه نكردن وزن و دور سرش موردي داره؟
- نوزاد ۶ ماهه دارم گلوش چرک کرده خلت داره چی بهش بدم
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست

