Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم 20ماهه دور نافش دوروزه قرمز دست میزنی نمیزاره چکار کنم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- قی کردن چشم
سلام پسرم ۶سالشه جفت چشماش قی کرده
- کو آموکسی کلاو
سلام وقت بخیر . پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰ یک هفته هست آبریزش بینی داره و امروز میگفت گوشم درد میکنه. بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمزه یکم. شربت کو آموکسی کلاو دادن. روش نوشته ۳ و نیم سیسی. هر ۱۲ ساعت باید بدم؟
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- یبوست نوزاد25روزه
سلام دخترم دو روز یبوست داره و وقتی شیر میخوره شیر خشک با وجود گرفتن آروق ولی دوباره شیر بالا میاره
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماهشه حدود 2 هفته هست چشم راستش حالت خون افتادگی داره گاهی خوب میشه 2 روز بعد یا یک روز بعد دوباره خون میفته بعضی اوقات کم و بعضی وقتها بیشتر البته دستش رو هم خیلی به چشمش میزنه میخواستم ببینم ممکنه از عوارض واکسن 18ماهگی باشه؟ یا حساسیت فصلی؟ یا دست آلوده رو به چشمش میزنه؟ برای درمانش چیکار باید بکنم؟ احتیاج هست بیارم مطب ببینین؟
- چنگ زدن کودک به سر و پشت گوش هر دو قسمت سر
سلام.نوزادم دو ماه و ۱۰ روزشه مدام با مشت و چنگ میزنه پشت گوشش و سرش هر دو قسمته.مشکل چیه
- سلام وقت بخیر پسرم ۵سالشه و دندونش عفونت کرده شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چندساعتی و چند سی سی بدم بهش
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- ابریزش بینی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴۳روزشه از دیروز ابریزش بینی داره وقتی هم که عطسه میکنه هم ابریزش بینیش بیشتر میشه آیا سرما خورده؟باید دارویی مصرف کنه؟

