Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر، پسرم 2سال و نیمشه، امروز همش عطسه میزد، شب ک خوابید دهن باز خوابید، بینیش گرفته و ته بینیش یه صدایی میاد پشت حلقش، یه دارویی میگین من پیش گیری بکنم دیگ فعلا علایمی نداره 18کیلوی، میزان داروشم بگین ممنونم
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر بچم 5ماهش تموم شده و لثه اش کاملا سفید شده دوسه روزه بی تابی میکنه و خیلی زیاد آب دهن میریزه تب نداره سرفه و هیچی هم نداره . احساس میکنم در کل دمای بونش بالاست البته منطورم تب نیستا . بالثه اش هم همه چیز رو بی نهایت فشار میده . احساس میکنم برلی دندانه . چی باید بهش بدم اروم بشه ؟ژل لثه هم میشه استفاده کرد؟
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- کودک یکساله
باسلام آقای دکتر پسر من در هفته 35بارداری ب دنیا آمد الان یکساله هست و وزنش 9300،قد73،دورسرش46میباشد میخواستم بدونم از نظر رشدی با کودکان ترم خیلی تفاوت و فاصله دارد
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم
- برامدگی یک طرفه استخوان قفسه سینه
سلام دخترم ۴ سالشه و امروز متوجه شدم استخوان طرفه راست قفسه سینش برامده تر از طرف دیگر است مشکل نگران کننده ای است
- سرماخوردگی کودک پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من حدودا ی ماه میشه ک سرما داره ۳ ۴ روز پیش بردمش پیش فوق تخصص بهش دارد داد برای بینیش و سرمای اصلا سرفه نمیکرد همین ک اومدیم خونه سرفه هاش شروع شد بچم کلافس شبا نمیتونه بخوابه پلارژین و سیمو نی نی کلد بش میدم چیکار کنم درمونده شدم توروخدا کمکم کنید ☹️😔
- سلام وقت بخیر دختر۵ساله ام بی اختیاری ادرارداره
لطفااقای دکترراهنمایم کنیدازمایش ببرم چه مشکلی داره جلوشو نمیتونه بگیر دائم شلوارش خیسه درطول روزوشبانه دوباره بارجاشوخیس میکنه
- سرفه
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه ۱۵.۵ کیلو سه روزه سرماخورد و روز اول فقط تب داشت لوره هم داره . ازروز اول پلارژین و سیتریزین و سیموسپان دادم . الان طبق معمول همیشه که سرمامیخوره بخاطر لوزه ای که داره سرفه میکنه و بعضی وقتها خشکه و بعضی وقت خلط دار .میخوام بدونمچه شربت یا چرک خشک کنی بدم؟
- شب ادراری
سلا م .کودک دوساله نیمم هرشب جاشوخیس میکنه بااینکه میبرمشم بیرون بازم هرروزصب جاش خیسه
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟

