Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیناری دست وپا دهان
ناخن همه کودکان میافتد ودوباره ترمیم میشود
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و یک ماهشه همیشه سرما میخوره الان آبریزش بینی داره از قطره بینی استفاده میکنم ولی شبا همش دچار گرفتگی بینی میشه خرخر میکنه زبونوش میچسبونه ب سقف دهانش ونفسش میگیره آیا ممکن دچار ورم لوزه شده لطفاً ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- دوز مصرف سکسیم
دخترم ۱۹ کیلو و هشتصد گرمه. دکتر گفت گلوش عفونت داره با تب بالا حدود ۳۸.۶ شربت سفکسیم تجویز کرد ولی ساعت و مقدار رو نگفتن.
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- عفونت
سلام بچه من ۳ سال و دو ماهه هست از تاریخ ۲۷ اسفند ویروس وارد معده و رودش شده دو بار استفراغ کرده همون روز اول براش سرم و آمپول تهوع نوشت دکتر الآنم داره سفکسیم ۱۰۰ استفاده میکنه هر ۱۲ ساعت.خواستم بپرسم این تب و عفونت تا چند روز ممکنه ادامه داشته باشه.با تشکر
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- پدیلاکت باعث یبوست
سلام آقای دکتر دخترم۱۴ روزشه،هم قطره زردی میدم هم چند روزه پدیلاکت، ولی از وقتی پدیلاکت میدم دفع نداشته،برای زردی نگرانم.البته نفخش بهتر شده.
- سلام ،برای کودک ۱ساله شربت سفکسیم ۱۰۰چه میزان بایدداده شود؟
بچه ۱۴ ماهه چندسی سی سفکسیم بخوره
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- سلام پسر من دوماه وچهار روزشه الان چهار روز می شه شکمش کار نمی کنه نا آرومی می کنه چی کار کنم شکمش کار کنه
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- سلام ببخشید کو آموکسی کلاو برای فاویسم مضر است
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون

