Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر برا دونه هایی که در ناحیه مقعد دخترم زده میتونم پماد زینک زدم بعدش پودر بچه روش بریزم تا زودتر خشک بشه
- تغذیه
سلام،تا چه موقع باید بادام را پوست گرفت، کودک من دوازده ماهش است آیا می توانم بادام را با پوست حریره کنم
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
سلام من پسرم ده روزه هست .روز اول تولدش زردیش۵بود بعدش شد۱۳روز ۶تولدش شد۱۶/۵و بستری شد زردیش شد۹ بعدش دوبار چک کردی۱۱ودیروز۱۲بود چیکار کنم؟؟؟
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر پسرم ۵ماهو ۱۶روزس بش سرلاک برنج میدم اشکالی نداره
- غذا نخوردن
سلام دخترم 10ماه و یک روزشه چند روزه غذا نمیخوره اصلا حتی اگه چیزی ب زور بزارم دهانش سریع بیرون میده ولی شیر میخوره (شیر خشک ببلاگar ) دندون هم داره درمیاره یه تیکه روی لثه اش مشخصه (شش تا دندوناش دراومدن) قبلا همیشه غذا شو خوب و کامل میخورد این غذا نخوردنش دلیلش چیه.
- ایبوپروفن برای کودکان فاویسم
با سلام . پسر ۵۵ روزه دارم که مبتلا به فاویسم هست . دکتر برای واکسن دو ماهگیش جهت رفع تب ایبو پروفن تجویز کرده آیا مناسب هست مصرف کنیم ؟
- بی اشتهای نوزاد چهارماهه
سلام من نوزادم از بعد از واکسن دوماهگی بی اشتها شد و الان ک چهارماهشه خیلی بدتر شده وزن نمیگیره و فقط توی خواب میتونه شیر بخوره امپرازول فاموتیدین دومپریدون همرو دادم و هیچ تاثیری توی اشتها نداشته چکار کنم
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- زدن واکسن آنفولانزا
سلام دکتر یه آقایی که بدنش ویروس هپاتیت بی غیر فعال دارد ودارویی هم بابت این مصرف نمیکنه چون غیرفعاله میتونه واکسن آنفولانزا بزنه خدایی نکرده با زدن واکسن باعث فعال شدن ویروس هپاتیت نشه ؟؟؟ نگرانم ممنون جهت پاسخدهی به موقع شما
- بالا آوردن شیر خلط دار
با سلام نوزاد چهل روزم تقریبا چند روزی است که وقتی شیر بالا میاورد خلط دار است. شیر خودمو بهش میدم
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- جوش پشت گوش کودک
پسرم ۶ سالش هست پشت گوشش جوش داره که گاهی متورم وقرمز میشه علتش چیه
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره

