Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد دور سر نوزادم
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم بیمار شماست. 9 مهر 98 به دنیا اومده. دور سرش موقع تولد 33 بوده. الان 7 ماه و 24 روزشه. دور سرش 42، قدش 70 سانتی متر و وزنش 7 کیلو 900 گرم. دور سرش برای این سن نرماله؟ تو این 7 ماه دو بار سرما خورده بود که شما براش آزیترومایسین تجویز کرده بودین. 28 روزگی هم بخاطر عفونت ادراری بیمارستان 7 روز بستری بود که دکترش خودتون بودین. من خودم دور سرم نرماله ولی در کل ریز هستم. همسرم دور سرش بزرگه البته بلند قد. تو خونواده ی من خواهر و مادرم دور سرشون کوچیکه. گفتم شاید این اطلاعات کمکی کنه.
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- قرمزی پوست
وقت بخیر آقای دکتر دخترم یک سالشه الان متوجه شدم باسنش پاهاش دونه ریز قرمز زده الان حتی بیشتر شده و از صبح همش خودشو خارش میده چه دارویی تجویز میکنید؟
- سلام دکتر ببخشیدنوزاد۸ماه دارم که۷ونیم کلیو وزنشه چقد بایدسفکسیم ۱۰۰بهش بدم؟؟ممنونم
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام وعرض ادب .اقای دکتر دختر من سه ماه ونیمشه وسرما خورده بردمش دکتر بهش قرص فلوبان وشربت پلارژین وشربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ براش نوشته که اول دوزوز تب داشت الان سه روزه سرفه میکنه که به جای اینکه خوب بشه سرفه هاش شدید تر شده واصلا از شیر خوردن افتاده اصلا شیشه شیر نمیگیره ومدام وزن کم میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چی بهش بدم سرفه هاش خوب بشه .دختر من رفلاکسی نکسیوم خارجی روزی نصف ساشه بهش میدم با مولتی ویتامین
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- کم شدن ادرار
با سلام دکتر پسر۲۱ماهه ام امروز خیلی کم ادرار کرده کلا ۲بار پوشکشوعوض کردم چون خشک بوده درصورتی ک مایعات زیاددادم خورده ولی الان چندساعتی میشه اصلا ادرار نکرده خواستم بپرسم ایامشکلی داره؟
- کمبود وزن
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- با سلام.پسرمن 8سالشه و وزنش 28کیلو،چند سی سی سوسپانسیون سفکسیم 100 باید مصرف کنه؟هر ۱۲ساعت ؟
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- مصرف شربت زینک
سلام وقت بخیر.پسرم از ۲۰ روزگی که دکتر بودم بهش شربت زینک داده و روزی یک سی سی گفته الان ۲ماه شده خواستم بدونم هنوز اداما بدم و شربت بدم چون شربتش نصفه شده تمام نشده ممنون
- سلام آیا قطره سولفاستامید10درصد آیا برای نوزاد که چشمش قی میکند ثاثیر داره
- واکسن سرخک
سلام
پسرم بعد از 2 هفته واکسن یک ساله و نیم سرخک را زده و از دیروز علایم تو بدنش و صورتش دیده شده که شبیه دونه میمونه آیا از حساسیت هست یا سرخک؟
- بی خوابی کودک
با سلام. من یک پسر8ماهه دارم. که همه چیزش نرماله. فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشه. قبلا کولیک داشت ولی الان که دیگه نباید کولیک داشته باشه. روزها وقتی میخوابه حداقل 1ساعت رو کامل میخوابه ولی شبها موقع خواب توی 1ساعت اول 3بار بیدار میشه. چکار کنم
- سرما خوردگی
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟

