Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دو زبانه
سلام آقای دکتر ببخشید ما که آذری هستیم وتو خونه آذری حرف میزنیم اگه آهنگ فارسی یا کتاب به فارسی برای دختر 5 ماهم بخونم برای حرف زدنش تاخیر ایجاد میشه یا نه؟ ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.
- افتادن ازتخت
سلامآقای دکتر نوزاد 6ماهه ای دارم که از روی تخت افتاده چه کار کنم؟
- اطفال
سلام خدمت شما ،پسرم ۷ سالشه ،الان یک ماه هست ک مدام سرفه میکنه اونم سرفه های خلطی،دکتر بردم بهش شربت افاکسیم ۱۰۰ داده، سینش پخته ،قرص جویدنی مونته لو کاست هم داده ولی اصلا خوب نشده چیکار کنم،راهنمایی کنید
- سلام
قند ناشتا ۱۰ ساعته دختر ۵ ساله ۱۰۱ هست با دستگاه خونگی طبیعی هست یا نه ممنون
- دایمتیکون
با سلام خدمت شما ببخشید برای گاز شکم نوزاد 5 ماهه میتونم قطره دایمتیکون بدم؟ اگه بله چقدر وچند بار در روز؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- از سینه چپ نوزاد۵ماهه خون میاد دلیلش چیه؟
- خواب
سلام خسته نباشید کودک پسر ۱۳ ماهه همیشه تو خواب عرق زیاد میکرد الانم چند وقتیه متوجه میشم که خروپف میکنه وبعضی وقتا تو خواب بی قراری میکنه علتش چیه ؟
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- میزان WBC به مقدار 13150
با سلام خدا قوت دکتر جان. امروز ۱۳م اسفندماه سال ۱۴۰۱ آزمایش خون دخترمو گرفتم میزان گلبولهای سفید بالا داشت.بالا هم اشاره کردمwbc به مقدار 13150 میباشد دکترجان نشانه چیست؟؟باسپاس
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- رشد کودک
سلام و خسته نباشید.من دخترم یه هقته دیگه میشه 1سال.ولی وزنش 7ونیم.نمدونم چیکار کنم وزنش بهترشه.خیلی نگرانشم.کدوم ویتامینهاروبدم خوب میشه.لطفا راهنمایی بفرمایید.
- یبوست
با سلام نوزادم ۳۰هفته بدنیا اومده و الان ۵۶روزه است هم شیر خودم میدم اضافه هم شیر خشک میدم چون شیرم کمه سیر نمیشه اولا شیر خشک ببلاک مخصوص نوزاد پره ترم میدادم والان وزنش بالای دو کیلو شده شیرخشک اپتامیل pdf میدم ولی سه روزه مدفوع نکرده بخاطر شیرخشک اپتامیل بهش نیومده؟؟؟دوباره امروز رفتم ببلاک یک گرفتم بنظر شما چه شیرخشکی بدم یبوست نگیره فاویسم هم داره البته
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- سلام خسته نباشید یک پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
سلام خسته نباشید یه پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
- نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم چند روز دیگه 5 ماهه میشه یک هفته بعد از واکسن چهار ماهگی شروع کرد به بی قراری خوابش کم شده الان چند روز هستش کم کم داره بهتر میشه ولی خوابش هنوز کمه یعنی چند ساعت بیداره نیم ساعت میخوابه باید چیکار کنم خوابش عادی بشه استامینوفن هم دادم ولی تاثیری نداشت
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟

