Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- نبض دائمی ملاج سر کودک یک ساله
با سلام جناب اقای دکتر سوال مهم دارم پسر من از وقتی به دنیا اومده تا الان که یک سالش هست ملاج سرش نبض داره وقتی بیمار میشه مثلا سرما میخوره نبضش تند تر میشه وقتی مریض نباشه اهسته میزنه الانم یک سالشه نمیتونه بشینه نه راه بره کلا روی زمین دراز میکشه رشد بدنش هم خیلی کمه الان شبه نوزاد ۶ماهه هست مشکلش چی میونه باشه لطفا کمک کنید
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- نوزاد نارس
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر من کارشناس بهداشت عمومی هستم با سابقه ۱۳ سال کار، یک نوزاد داریم که نارس به دنیا آمده با وزن ۷۰۰ گرم مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ، که از اون موقع توی دستگاه بوده تا چند روز پیش که مرخص شده الان وزنش ۱۳۰۰گرمه، برا واکسن ۲ ماهگی خواستم ببینم به نطرتان چه کار کنم؟ نوزاد نارس و کم وزن خیلی داشتم ولی این خیلی وزنش کمه برا واکسیناسیون. به نظرتان چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- شیرخشک
ببخشید مجدد سوال پرسیدم شیر خشک ببلاک ای آر رو گفتید هر 3ساعت چند تا بدم قبلش ساعتی60تا میخورد
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- مدفوع کرمی
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه مدفوش ب رنگ کرمی بود هیچ غذاکمکی هم نمیخوره فقط شیرخشک میخواستم بپرسم خطرناک؟
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام. وقت بخیر ببخشید پسر من سه ماه وپنج روزه ست از دیشب سرفه می کنه سرفش هم خشک هستش منم جای هستم دست رسی به پزشک ندارم لطفاً راهنماییم کنید
- سرفه و رفلاکس
سلام. پسر من دوماهه هست رفلاکس دارد.وقت هایی که زور میزنه موقع که حالت تهوع بهش دست میده موقعی که خیلی دست و پا میزنه زور میزنه و یا حتی تو خواب روزی دوبار سه بار گاهی سرفه میکنه طبیعی است؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- شیرخشک
سلاماقای دکتر. پیرو سوال قبلیم در مورد شیرخشک آپتامیل پپتی سینئو ، نوزاد من که آپتامیل پپتی یک میخورد الان آپتامیل پپتی سینئو رو نمیخوره ،میریم داروخونه میگه امکان نداره چون طعم ش همون آپتامیل پپتی یک هست و فرقی نمیکنه ولی من هرکاری میکنم نوزادم نمیخوره . آیا طعم این دوتا شیر فرق میکنه؟ چون میگن بعد این به جای آپتامیل پپتی یک این شیر میاد.
- آموکسی سیلین
سلام اقای دکتر سرما خوردم میتونم آموکسی سیلین واستامینوقن بخورم به بچه شیر میدم ؟
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسرم الان یک ماهشه ولی الان مدتی شکمش خوب کار نمیکنه بعد از پنج یا شش روز
- ریفلاکس ودادن سرلاک نوزاد۹ماهه
باعرص سلام من بچه ام ۹ماهشه ۶۳۰۰وزنشه وخواستم بدونم چه سرلاکی بهش بدم قبلا ریفلاکس داشنه
- جوش
جوش زیر چانه
- سلام نوزادم ۱۸ روزه هست شیر یا دارو بهش میدیم میچسبه حالت خفگی دست میده و تند تند نفس میکشه کمی هم بی حاله خواهش میکنم کمکم کنید مرسی
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون

