Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من تازه سه ماهش کامل شده درچهل روزگی به دلیل پنومونی بستری بوده والان حدود دوهفته سرفه وبعضی اوقات خرخر میکنه وهیچ علایم دیگری نداره هرچی بهش دارومیدم خوب نمیشه به نظر شما چیکارکنم تروخدا راهنماییم کنید
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتربجم دو روزه تب کرده دو سه بار امروز و دیروز مدفوع کرد شل بود سرمام خورده دکتر بهش سفکسین داذه یعنی خوبه وزنشم 13کیلو هست 3سی سی نوشته کم نیست؟
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.
- زورزدن نوزاد هنگام ادرار
سلام پسرم ۹ ماه۲۵ روزشه بعضی موقعه ها یی ک ادرار دارع زور میزنه علتش چیع
- پانیذ 5
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهشه چن روزه خیلی گریه میکنه بیقراره بردم دکتر گفت امکان کولیک هستش بهش دارو داد تاثیر نداره دارو پلارژن.پدی لاکت.دایمیتیکون اصلا براش خوب نیس قرمز میشه زور میزنه یبوست هم کم داره
- جوش روی آلت تناسلی کودکان
سلام خسته نباشید آقا دکتر.پسرم هفت سال و نیم هست روی آلتش جوش هست و خیلی خارش داره.علتش چی هست.
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- قطره
سلام آقای دکتر دختر دوازده روزه ای دارم خیلی به خودش می پیچد بطوری که حتی نمی تواند شیر بخورد آیا میتوانم قطره پدی لاکت بهش بدهم و چطوری ممنون
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- حبس نفس نوزاد
سلام کودک یکساله دارم بعضی وقت ها لج میاره نفس شو حبس میکنه کاملا رنگ و روش کبود میشه نمیدونم اون موقع باید چیکار کنم؟؟ دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- تغذیه
با سلام اقایی دکتر در مورد تغذیه ی نوزاد نه ماهه به جز سه وعده غذای اصلی از چه میان وعده ای میتوان استفاده کرد ممنون از راهنمایی شما
- کبودی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدپسرم چهل روزه شده سرپاه میگیرم پاهاش سیاه میشه بازدرازش میکنم رنگ پاش برمیگرده خوب میشه خواستم بدونم چرااینجوری میشه باتشکر؟
- قرمزی کف پای کودک ۱۶ ماه
سلام وقت بخیر الان چندوقته کف پای پسرم که ۱۶ ماهشه قرمز میشه وکمی هم داغ کم خون بو ن قطره اهن خارجی بهشمیدم
- اسهال نوزاد ۴ ماهه
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم که چند روزی هست ک اسهال داره داروهای مترونیدازول سها ۱۲۰ و زینک سولفات ۱۲۰ بهش دادم ولی بهتر نشده و همچنان اسهال داره و به خاطر اسهال پاش دونه های ریز و قرمز زده پودر بچه و پماد کالاندولا استفاده کردم فایده نداشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- حساسیت غذایی

