Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بلندی قد
سلام پسرم سه ماه وده روزشه وزنش6200وقدش63/5هست.قدش درتولد هم 52ووزنش3250بوده.می خواستم بدونم وضعیتش چطوره؟بااین قدی که داره ینی درآینده قدبلند میشه؟
- سلاممن ددخترم ۲/۵ سالشه آمپول دگزا زده آیا عوارض داره
سلام من دخترم ۲/۵ سالشه بردم دکتر براش دگزامتازون و سفتراکس تجویز کرد زده آیا ضرری داره؟
- سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماه و هجده روز دارم که به طور ناگهانی به عقب برگشت ایا کمر او یا ستون فقراتش اسیب دیده نیاز به معاینه دارد یا ام ار ای لازم هست با تشکر
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- شربت زینگ سولفات و قطره لبپوزوفر
سلام ایا میشه شربت زینگ سولفات و قطره لیپوزوفر رو باهم داد؟! دکتر هردوتاشونم نوشته
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- خوردن درکارتن مولتی ویتامین توسط کودک یکساله
دخترم ۱۳ماهشه درکارتن مولتی ویتامینشوکندوخوردبایدچکارکنم؟
- سلام وقت بخیر آیا قطره دایمتیکون با اسانس نعنا برای نوزاد ۱۴ روزه و فاویسمی خطرناک است؟
- شیر خشک
با سلام، پسر یازده ماهه دارم . آپتامیل پپتی جونیور رو دکتر براش تجویز کرده که اصلا مزه اش رو دوس نداره و نمیخوره...چی میتونمبجاش بدم؟ تشکر
- گرفتگی صدا
سلام پسر هفت ماهه دارم ده روزیه سرماخوردگی داره با گرفتگی بینی و سرفه که شربت آموکسی سیلین دادن و پدی کاف که اثری نداشت مجدد پیش دکتر بردم الان خس خس و گرفتگی صدا دارن درصدرتی که گریه میکنه صدا نداره دکتر اسپری دادن الان ۴ روزه ولی اصلا بهتر نشده خیلی داره اذیت میشه چیکار کنم ممنون از راهنماییهاتون
- سلام شبتون بخیر- دخترم ۵ ماهشه الان یه هفته که تب میکنه بعد بدنش که داغ میشه بالا میاره – یا بعضی وقتا تب و لرز میگیرش؟ لطفا جوابمو بدین
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید پسرمن الان یماهشه ولی اصلا خواب نداره متخصص هم بردمش گف سالمه ایا شربتی چیزی هس که بخرم بدم بخوره تا بخابه چون ازبیخابی خیلی اذیت میشه همشم بیقراره گریه میکنه چشاش ازبیخابی قرمز شده
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- عدم وزنگیری
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید من دختر ۸ ماهم با اینکه اشتهای خیلی کمی داره و غذا کم میخوره حتی شیر ولی روزی سه بار بیرون روی با حجم زیاد داره دو ماه هست که وزنش ۷ کیلو چیکار کنم
- تماشاي كارتون
سلام وخداقوت اقاي دكتر دخترم يكسالشه و به شدت علاقه مند به كارتون شده حتي با كارتون دوست داره بخوابه نميدونم چيكار كنم
- کم خونی
ته ناخن های نوزادم ب صورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا انگشتش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه؟
- گریه کردن
سلام ببخشید پسرم یک ماهش هست و موقع ادرار گریه میکنه وجیغ میکشه مشکل از چیه عفونت داره
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- شیر خشک آپتامیل بچه ام ۶ماهشه هرجا میرم آپتامیل جونیور نیست چی بهش بدم
نوزادم ۶ماه دارم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما نیست جایگزین چی بهش بدم

