Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک
سلام خسته نباشید نوزاد دختر داریم چند روز چند بار خونریزی واژن داشته احتیاج به مراجعه به بیمارستان داره
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- ک
سلام میشه یه دکتر پوست کودکان معرفی کنید ممنون
- بالا اوردن
سلام دخترم هفت ماه و یازده روز داره از دیشب نصف شب همش بالا میاره شیر میخوره سری بالا میاره چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
- کج گذاشتن پا
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم. دستشو بگیریم تا تا میکنه. مبل و اشیا رو میگیره بلند میشه. موقع راه رفتن پای راستش رو یکم رو به بیرون میذاره. چون هنوز خوب راه رفتن رو یاد نگرفته اونطوره یا مشکل داره؟ باید ببرم ارتوپد؟ نگرانم
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- وزن
سلام من ی دختر پنج ماهو نیمه دارم وزن تولدش ۲۷۵۰قد ۴۹و دور سر ۳۴بود.الان نزدیک هفت کیلو قد ۶۷و دور سر ۴۰ است آیا رشد او خوب بوده است.زیرا بینهااااایت ریز بنظر میرسد
- نفخ و كوليك
سلام.پسرم ٢٥ روزشه. پدي لاكت ارومش نميكنه. ميتونم اينفاكول بدم بهش؟ همه دور و بريام استفاده كردن نتيجه گرفتن. امكانش هست اقاي دكتر؟
- سلام نوزاد ۲۰ روزه دارم حس میکنم ملاجش نبضش نمیزنه اشکالی داره؟
- علت عدم ادرار کودک سه ماهه
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- سرلاک
با سلام و عرض ادب کودک من شش ماه و نیمه است و بیشتر دوس داره عد بخوره و به شیر خوردن تمایلی نشون نمیده! من میدونم که سال اول زندگی باید غذای اصلی شیر باشه ولی کودکم انقد گریه میکنه تا بهش غذا بدم و زیاد شیر دوس نداره بخوره میخواستم بدونم میشه سرلاکش که روش نوشته برنج و شیر را بجای آب، با شیرخشک درست کنم؟ یعنی مثلا بجای ۱۲۰سی سی آب، ۱۲۰ سی سی شیرخشک آماده خوردن داخل سرلاک بریزم
- درباره تب کودک
کودک ده ماه ام دو روزه تب زیاد داره و گلوش یکم خس خس میکنه
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- سویق کودک
با سلام آقای دکتر فرزند من ۶ ماهشه و تازه غذای کمکی شرو کردم میتونم بهش سویق کودک بدم ؟ روزی چند قاشق؟
- وقت بخیر پسرم اردیبهشت ۱۴۰۰۱سه سالش تمام میشه از دیروز ابریزش بینی و عطسه و از دیشب تب هم داره در ضمن چشمه چپش هم اشک میریزه مدام البته این اتفاق از پریشیب که از حمام برگشت
- درباره تیرگی انگشت دست نوزاد
باسلام نوزاد ۴۸ روزه داریم که نوک تمام انگشتان دستش تیره هستش بردیم متخصص اطفال معاینه کردن وگفتن مشکلی ندارن پس علت این تیرگی چیه؟وآیا بعدا این تیرگی میره یا نه؟ممنون

