Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- شربت تئوفیلین جی،
سلام دکتر دکتر به دختر۱۱ماهم داده این شربت رو ولی سرفه هاش خیلی زیاد نیست ۵بار در روز شاید و کوتاهه و خشکم نیست سینه اش صدا میده عوارضش زیاده لازمه بدم؟؟،هر۸ساعت ۱ونیم سی سی آمپول دگزا یک چهارم دوتا روزی یکی،،سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعتم دادن ۲ونیم سی سی ایا کافی نیست همینا؟؟؟ واینکه نیوهم دادن آهن خوراکی ۱۰عدد چندتا روزی باید بدم؟؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- شربت دکسترومتورفان
بچه ام فاویسم آیااین شربت رابدم یانه
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- صورت
سلام برای جوش های صورت نوزاد ۲۶ روزم چه پماد یا ضد افتابی بگیرم که صورتش صاف بشه ؟
- علت قرمزی پشت سرنوزاد هفت ماهه
سلام .پسرم دربدو تولد پشت گردنش قرمز بود ولی قزمزیش درحد کم بود ب دکتر متخصصش ک نشون دادیم گفتن ب مرور زمان خوب میشه .پماد هیدروکورتیزون وکلوتریمازول دادن وبمرور قرمزیش کمتر شد بافصل گرما قرمزیش یکم بیشتر شده همراه باخارش .ممنون میشم کنین ک همون دوباره یاراهکاردیگه ای دارین .ممنون
- درمان خلط نوزاد3ماه چه داروی باید استفاده بشه؟
- افزایش وزن
سلام اقای دکتر. به طور نرمال نوزاد از دوماهگی تا سه ماهگی چند کیلو باید اصافه بکنه؟
- اروق گرفتن نوزاد
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- مدت زمان مصرف فارمنتین۶۴۳
عرض سلام و ادب،دکتر ایمونولوژیست و فوق گوارش اطفال به دلیل عفونت مکرر سینوس برای دختر ۶ ساله ام با وزن۱۷ کیلوگرم فارمنتین۶۴۳ به میزان ۷/۵ سی سی روزی دوبارو مترونیدازول ۲/۵ سی سی تجویز کردن،ولی مشکل سینوزیت،ابریزش ،سردرد و سرفه های شدید شبانه از بین نرفت،به نظرتون همچنان ادامه بدم؟به مدت یکماه تجویز شد که حدود بیست روزش رو گذروندیم،چه آنتی بیوتیکی میشه جایگزین کرد؟
- کنجد
سلام خسته نباشید آیا میتونیم کنجد آسیاب شده را مخلوط با غذا به کودک شش ماه و نیمه بدیم؟
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- استامینوفن پاراکید
دادن استامینوفن پاراکید برای نوزاد ۴ ماهه ام ۶۳۰۰ وزنشه چند قطره باید بهش بد؟

