Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام پسری ۷ماهه دارم که دوروز است تب میکنه وبی قراراست ممکن است تبش به خاطر دندان در آوردنش باشه ازشکم به بالا داغ میشه کف دست وپاهاش خنک است۰چه داروی توصیه میکنید باسپاس
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- سرلاک
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم شش ماهش تمام شده. ایا سرلاک بدم بهش برای غذای کمکی یا خیر، چون نوزادم تپل هست، میگن اگه سرلاک بخوره چاق تر میشه. چیکار کنم؟ ممنونم
- سلام نوزاد ۴۵ روزه دارم فاویسم داره چ نوع شیر خشک باید براش استفاده کنم
سلام برا نوزاد ۲ ماه چه شیری خشکی باید استفاده کنم حساسیت به پروتئین گاوی دارد و فاویسم داره
- یبوست نوزاد
- کارنکردنشکمنوزادوبرفکدهان
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- سلام ..وقت بخیر..ببخشید دخترم ۶سال و میشه.و تازگی..یکی از ناخن های هاش در حال افتاده و مشخصه که یک ناخن جدید جدید زیرش داره در میاد..الان الان دو س تا از ناخن های های دیگشم همینطوری شدن ..مشکل از چیه
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین
- خارش پوشت سر نوزاد ۱۱ ماهه علت چیست
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر دخترم ۵ سالو نیم هست با وزن ۱۷.۵۰۰ چقدر باید شربت آزیترومایسین بدم مرسی
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- سرماخوردگ
سلام اقای دکتر بچم ۶ ماهشه زیاد سرفه میکنه وزیاد عطسه چه دارویی بهش بدم لطفن کمکم کنید نمیتوانم ببرمش دکتر
- سلام دخترم 9ماهشه توشبه تب وحالت تعوع داره نگرانم شدیدان
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- تشکر
الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشد . امیدوارم که هر چه از خدا میخواهید خدا بهتون بده آقای دکتر
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟

