Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- سرفه
سلام دکتر نوزاد دختر سه ماه ونیم دارم که سه روزه سرفه میکنه وابریزش خیلی کمی داره از داروی پرارژین استفاده میکنم آیا عفونتش بهتر میشه
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
برای ۱۵ کیلو چند سیسی شربت سفکسیم باید داد کودک ۳ونیم ساله
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- تداخل دارویی
دو روز هست برای پسرم به تجویز پزشک مترانیدازول نیدم الان سرما خورده میخواستم اموکسیی سیلین بدم خواستم ببینم چیکار باید بکنم داروی مترانیدازول رو قطع بکنم یا کنار هم میشه مصرف کرد؟
- دختر ۷ساله برای خس خس سینه چه دارویی مصرف کنه
- گلو درد و فارمنتین
سلام خسته نباشید من پسری دارم یک سالو هفت ماهشه گلو درد داشت بردمش پیشه دکتر عمومی بهش فارمنتین ۶۴۳ داد میخواستم ببینم تا چند روز باید این شربتو مصرف کنه؟وزنشم ۱۲/۵هستش
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- درد پا
سلام.خسته نباشید پسریکسالو نیمه من امروز چند بار از درد در قسمت ساق پا شکایت داشته.علتش چی میتونن باشه آقای دکتر
- سرفه و ترشح بینی
سلام اقای دکتر نوزاد ۲۲ ماهه از دیروز ابریزش بینی و سرفه میکنه، موقع خواب شدیدتر میشه، چه دارویی استفاده کنم؟ ممنونم
- کبودی زبان
ازدیروز وسط زبان پسر ۱۵ ماهه ام کبود شده چیکارکنم
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید. ممنون
- تشنج
آیا تب مخفی میتونه باعث تشنج و صرع بشه؟؟؟
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک 8ساله
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم یک سالشه سرما خورده و سرفه خشک داره و اینکه ابریزش بینیش قطع شده حالا به رنگ سبز در اومده تو دارو خونه ها شربت ازیرومایسین یا چرک خشک کن دیگه پیدا نکردم چن جا رفتم گفتن نیستش به جای این شربتا چی میتونم بهش بدم که خوب شه
- قطع قرص ایمی پرامین
بچه نه ساله بمدت چهار ماه ایمی پرامین مصرف کرده برای شب ادراری حالا چگونه قطعش کند. ممنون
- وزن نوزاد
باسلام دخترم ۶ ماهش تموم شده، وزنش ۷/۵کیلو هست، وزن تولدش هم ۳/۴بود.لطفا راهنمایی کنین وزنش نرماله یا ن
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .

