Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- شربت
سلام دکترپسرم ۱۰ماهشه دوماه پیش بستری شدگفتن کمخونی شدیدداره براش شربت زینک سولفات نوشتن شربتش افتادشکست الان رفتم دوباره خریدم که بهش روزی یک سیسی بدم چندروزه بهش میدم ولی امشب وامروزهمش توخواب بیدارمیشه گریه میکنه قبلارفلاکس داشت دلیل گریش مصرف شربت زینک سولفات نیست؟میتونم قطره دایمیتکون بهش بدم؟
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- قطره متوکلوپرامید
با سلام نوزاد ۳و نیم ماهه ای دارم که ریفلاکس داره با وزن ۷ کیلو دکتر بهش قطره متو کلو پرامید داده هر ۱۲ ساعت ۱ قطره ولی عوارض خطرناکی برای این دارو نوشته ایا برای پسرم مشکلی ایجاد میکنه؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- قطره تب
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۸ماهشه دوروزه تب داره وشکمش ۴ساعت یباراسهاله ۴ساعت یبارم تب مبکنه دیشب دکتربیمارستان براش قطره استامینفن باطعم پرتقال داده ولی پسرم بهش قطره تب میدم بالامیاره آیابعدچنددقیقه بالاآوردن روز تبش تاثیرمیذاره یادوباره بهش بدم ؟
- قطره
سلام افای دکتر دختره من ۲سالو ۱۰ روزشه تاکی باید قطره ویتوکیدو لیپوزوفرو زینک سولفاتو باید بخوره

