Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان
سلام اقای دکتر دو روز پیش برا نوزاد هفت ماهم دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد . پودر اس امپرازول داد. الان دو روزه که دارو رو مصرف میکنم شیر نوزاد به شدت کم شده در عرض دوازده ساعت چهار پیمانه شیر خشک خورده.دکترش هم تا ده روز نیست. علت چیه اقای دکتر چیکار کنم؟
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- سرفه و گرفتگی حلق و بینی نوزاد ۵ ماهه
سرفه میکنه بی قراری هاش زیاد شده موقع تنفس هم سینه اش خور خور میکند چی کار باید بکنیم
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- لززش ریز بدن بچه ۵ماهه
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- زینک سولفات
سلام وقت به خیر ببخشید بچم 50 روزگی بردم دکتر براش زینک شروع کرد نمیدونم چرا به نظرتون زود نیست؟ تا کی باید بهش بدم.

