Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- افتادن ناخن دست وپا
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- آمپول دگزامتازون
کودک ۵ نیم ساله بخاط تزریق آمپول دگزا متازون دید بینایی داره دید بینایی به مرور زمان خوب میشه یانه باید به پزشک مراجعه کنیم
- آیا شربت تئو فیلین جی برای نوزاد ۵ماهه مناسب است
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- قی چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر،نوزادم ۲۰ روزش هست ،چشم راستش قی میکرد ،دکتر اطفال قطره باکتی ماید تجویز کردن ،تو گوگل زدم نوشته بود برای نوزاد زیر ۲ ماه ممنوع هست،شما تایید میکنید این قطره برای نوزاد ۲۰ روزه؟
- سلام دخترم چهار ماهشه شربت استامینوفن پاراکید بدم اشکال داره یاباید قطره بدم بهش
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- اسهال خلط دار
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- سوزش و عفونت ادرار و درد هنگام دفع مدفوع
با سلام دختر 2سال و نيمه من چندبار تا حالا دچار عفونت و سوزش ادرار گرديده كه با مصرف آنتي بيوتيك رفع گرديده است. جديدا علاوه بر سوزش ادرار هنگام دفع مدفوع بسيار اذيت شده و گريه مي كند به طوري كه از حال مي رود. مدفوع هم سفت ويبوستي نيست.لطف نموده مارا با راهنمايي خود از نگراني رهايي بخشيد. باتشكر فراوان
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- انزیم کبد
سلام.ازمایش دخترم نشان داده که انزیم کبدش ۷۲ و بالاست و دکترش گفته دوباره تکرار بشه .میخواستم بدونم علتش چیه و ایا خطرناکه ممنون از شما
- سلام.پسرم سرماخورده ۱۷ماهه هست ۱۱ کیلو.چند سی سی شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟
- سلام آقای دکتر بچه ده ماه من همش بالا میاره دکتر هم بردیم حتی کار به جای رسید که نیاز به سیروم شد متخصص هم براش سیروم خوردنی داد بعد دو روز دوباره همون حالت شده هر چی میخوره بعد نیم ساعت همه رو به رنگ زرد بالا میاره لطفاً راهنمای کنین
بچم همش به رنگ زرد بالا میاره ده ماه است یک هفته میشه حتی متخصص اطفال بردیم بعد سیروم گرفتن از رگ و خوردن سروم میوهای دوباره شروع شده بالا میاره الان یک هفته شد تب نداره اسهال نیست فقط میخوره بعد نیم ساعت بالا میاره
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- قارچ کودک
باسلام دخترم یک سال و چهارماهشه تقریبا از دوماه پیش درناحیه تناسلیش یه تیکه کوچک بهحالت دانه ریز شد کلوتریمازول استفاده کردم هی خوب میشه همین که میخواد پوستش سفید شه دوباره بیرون میریزه الان تمام ناحیه تناسلی کشاله های ران و همگی گرفته ممنون میشم راهنمایی کنین

